beantwoord

Geen WiFi

• 18 maart 2020
  • 5 reacties
  • 139 keer bekeken

Hallo, ik heb wel verbinding maar geen internet. Er stond nog een bedrag over die gister betaald is. Hoe lang duurt het voordat de verbinding gedeblokkeerd wordt? Ik krijg nu de melding: De Provider weigert de inlogpogingen van uw router. 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 19 maart 2020, 19:52

Waar die wijziging vandaan kwam, weet ik ook niet. Ik zie in ieder geval wel dat die weer is teruggedraaid, dus dat is goed. Nu staat het alleen nog uitgeschakeld vanwege de betalingsachterstand die al betaald is. Hier heb je vanochtend al contact over gehad, mijn collega heeft je uitgelegd hoe het precies zit. 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Maartenwis, welkom hier. 

Ik zie inderdaad dat jouw diensten zijn uitgeschakeld. Dit lijkt ze zijn gekomen door een wijziging naar een glasvezelabonnement eergisteren. Heb je die zelf doorgevoerd? Want voor zover ik kan zien is er geen glasvezel aanwezig op jouw adres. Dat klopt toch? De overgang naar glasvezel is in ieder geval afgewezen, net als in januari. Dit zal spoedig door mijn collega's opgepakt worden en zullen dan contact met je opnemen. Wil je laten weten als er contact is geweest? Zij kunnen dit oplossen namelijk. 

Er is inderdaad geen glasvezel. Betekent het dat dit op dit moment niet op te lossen is?

En ik heb dit niet zelf gewijzi

@Bart - Telfort  is er een manier om dit vandaag op te lossen?

Reputatie 8
Badge +11

Waar die wijziging vandaan kwam, weet ik ook niet. Ik zie in ieder geval wel dat die weer is teruggedraaid, dus dat is goed. Nu staat het alleen nog uitgeschakeld vanwege de betalingsachterstand die al betaald is. Hier heb je vanochtend al contact over gehad, mijn collega heeft je uitgelegd hoe het precies zit. 

Reageer