beantwoord

Geen wifi

• 28 februari 2020
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik heb sinds vannacht geen wifi hoe los ik dit op 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 februari 2020, 13:48

Hoi @mivaro, geen WiFi meer. 😞 Dat is niet zo fijn. Net als jimny ben ik ook benieuwd hoe de lampjes branden? Heb je het modem al opnieuw opgestart? Of zelfs al een reset gegeven? Helpt dat? Zo niet, dan wil ik graag eens meekijken. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en de naam van de contractant? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Ik ga er van uit dat het is opgelost. Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik graag van je. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @mivaro, geen WiFi meer. :( Dat is niet zo fijn. Net als jimny ben ik ook benieuwd hoe de lampjes branden? Heb je het modem al opnieuw opgestart? Of zelfs al een reset gegeven? Helpt dat? Zo niet, dan wil ik graag eens meekijken. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en de naam van de contractant? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reputatie 8
Badge +18

Welk modem heb je en branden er nog wel lampjes op het modem, en heb je een koper of glasvezel verbinding

Reageer