beantwoord

Geen wifi

  • 4 juni 2019
  • 1 reactie
  • 73 keer bekeken

Goedenavond,
Mijn moeder heeft al 2 dagen geen wifi.
Ik heb al 2 keer alle stappen doorlopen maar niets helpt. (alle kabels en stekkers gecheckt, gereset) zou u me misschien kunnen helpen?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 juni 2019, 08:42

Hoi @Ebart, wat lief dat je jouw moeder helpt. Geen WiFi begrijp ik. Niet zo mooi. Uiteraard wil ik graag meekijken. Gaat het om de aansluiting op het adres uit jouw Forumprofiel? Die aansluiting heb ik in ieder geval doorgemeten en ziet er verder goed uit. Begrijp ik dat het alleen de WiFi is die niet meer werkt? De overige diensten werken nog naar behoren? Het netwerk is nog wel zichtbaar? En je hebt het modem gereset volgens de stappen op deze pagina?

Mocht het een andere aansluiting zijn, dan hoor ik dat graag. Ook ontvang ik tevens nog graag de naam van de contractant en geboortedatum. Zou je die ook in het Forumprofiel willen toevoegen? Mag ook onder het kopje Extra informatie, deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik hoor graag van je.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Ebart, wat lief dat je jouw moeder helpt. Geen WiFi begrijp ik. Niet zo mooi. Uiteraard wil ik graag meekijken. Gaat het om de aansluiting op het adres uit jouw Forumprofiel? Die aansluiting heb ik in ieder geval doorgemeten en ziet er verder goed uit. Begrijp ik dat het alleen de WiFi is die niet meer werkt? De overige diensten werken nog naar behoren? Het netwerk is nog wel zichtbaar? En je hebt het modem gereset volgens de stappen op deze pagina?

Mocht het een andere aansluiting zijn, dan hoor ik dat graag. Ook ontvang ik tevens nog graag de naam van de contractant en geboortedatum. Zou je die ook in het Forumprofiel willen toevoegen? Mag ook onder het kopje Extra informatie, deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik hoor graag van je.

Reageer