beantwoord

Geen WiFi

  • 3 maart 2019
  • 7 reacties
  • 277 keer bekeken

Reputatie 1
Laatste dagen steeds mijn router opnieuw moeten opstarten omdat de WiFi niet werkt. Vandaag moet het om de twee minuten.
Malle stekkers gecontroleerd, verbindingen gecontroleerd. Gereset etc. Niks werkt...
wat nu?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 maart 2019, 15:20

Hoi @MoniqueSchepers, het is volgens mij al duidelijk dat het modem het probleem is. Ik heb dan ook meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Binnen twee werkdagen zul je deze thuis ontvangen. Heel veel plezier ervan.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Welk merk en type(nummer) modem heb je?
Reputatie 1
ZyXel modem
Reputatie 8
Badge +7
ZyXel modem
Hallo @MoniqueSchepers ,
wat ik elders binnen dit forum lees, is/raakt dit modem behoorlijk verouderd en kom je misschien in aanmerking voor een nieuwer type.
Wacht s.v.p. een reactie van een Telfort-moderator af.
Succes☺
Reputatie 1
Ja, ik had het ook gelezen. Hoop dat het zo is, want dit schiet niet op. Vooral ook omdat ik het zakelijk gebruik.
Thnx voor je reactie en ik wacht geduldig af 🤗
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @MoniqueSchepers, het is volgens mij al duidelijk dat het modem het probleem is. Ik heb dan ook meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Binnen twee werkdagen zul je deze thuis ontvangen. Heel veel plezier ervan.
Reputatie 1
Super! Dankjewel Bart 🙂
Zeker ook voor de snelle reactie!
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. Mocht je nog ander vragen hebben, dan zien we je graag weer verschijnen op het Forum. 🙂

Reageer