beantwoord

Geen WiFi

Mijn wifi verbinding ligt eruit.... Nu probeer ik klantenservice te bereiken, maar krijg te horen dat bijgaand nummer niet kan worden bereikt?

0900 9596

Wat kan ik doen om mijn wifi weer op gang te krijgen. Ik heb alles al eens uitgezet en gereset. Ook met die blauwe knop zeg maar.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Marten 388 16 januari 2019, 09:19

Beste,

Het probleem lag niet bij het modem. De monteur van Guidion is langsgeweest.
Het probleem lag bij de algemene kast (buitenlocatie) Hier was een verbinding missing. Waarschijnlijk vergeten door de monteur die in deze kast heeft gewerkt.

Achteraf gezien was het beter geweest dat de monteur eerder was ingeschakeld. Omdat de verbinding helemaal Offline was. Als ik online zou zijn geweest, maar geen Wifi, dan lag het probleem inderdaad binnenhuis (bekabeling , modem)

Anyway. Telfort heeft een mooie vergoeding aangeboden dus ik ben niet ontevreden.
Gelukkig heb ik na een week weer internet.

Bekijk reactie

6 reacties

Bedoel je dat het ssid niet meer zichtbaar is, of krijg je geen verbinding?
Kan je wel tv kijken en via een bekabelde verbinding inloggen.
Reputatie 4
Badge +8
Dag @Marten 388. Van harte welkom hier op het Forum. Lastig dat je geen WiFi hebt. @Galdor68 stelt heel terechte vragen: kan je wel tv-kijken en heb je bekabeld wel verbinding? Verder ben ik benieuwd hoe de lampjes 'Power', 'DSL', 'Internet' en 'Ethernet' branden op je modem en welke kleur deze hebben. Met die informatie kan ik voor je aan de slag. 🙂
Ik heb blijkbaar helemaal geen internet. Ik krijg een nieuwe modem opgestuurd. DLS kabel had ik ook al vernieuwd. Tv kijken gaat ook niet
Reputatie 4
Badge +8
Ik had inderdaad ook gezien dat je verbinding offline was. Ik zie dat de bezorger op dit moment naar je onderweg is met je nieuwe modem! 🙂 Laat je hier weten of het is opgelost na het installeren van je nieuwe modem?
Beste,

Het probleem lag niet bij het modem. De monteur van Guidion is langsgeweest.
Het probleem lag bij de algemene kast (buitenlocatie) Hier was een verbinding missing. Waarschijnlijk vergeten door de monteur die in deze kast heeft gewerkt.

Achteraf gezien was het beter geweest dat de monteur eerder was ingeschakeld. Omdat de verbinding helemaal Offline was. Als ik online zou zijn geweest, maar geen Wifi, dan lag het probleem inderdaad binnenhuis (bekabeling , modem)

Anyway. Telfort heeft een mooie vergoeding aangeboden dus ik ben niet ontevreden.
Gelukkig heb ik na een week weer internet.
Reputatie 4
Badge +8
Dag @Marten 388. Bedankt voor je terugkoppeling. Mijn collega's van Webcare hebben je modem eerst vervangen, omdat dit verouderd was. Ook wanneer de verbinding helemaal offline is, kan het modem daar de oorzaak van zijn. Wel ben ik het met je eens dat hier eerder een monteur had moeten worden aangestuurd. In ieder geval goed om te lezen dat alles weer werkt. 🙂

Reageer