beantwoord

geen wifi

• 26 januari 2018
  • 2 reacties
  • 141 keer bekeken

aanhoudende problemen met wifi
we blijven zowat weekelijks bellen over het internet we hebben draadloze verbindingssets aangeschaft deze hebben we met elkaar verbonden zolang ze op de zelfde verdieping zijn blijven de lampjes wit branden zodra we ze in gebruik nemen op de kamer waar we ze willen gebruiken gaan ze rood knipperen of blijven rood branden na meerdere keren gebeld te hebben en dingen uit hebben geprobeert moesten we een wifi versterker proberen dit zou het probleem oplossen ook deze wifi versterker heeft totaal geen verbetering op onze slechte wifi vandaag een monteur gehad alles na gelopen en gekeken wifi versterker op onze nieuwe modum aangesloten deze maakte nog gebruik van de oude modum oke nou vol goeie moet de monteur uigelaten alles zou nu echt goed moeten werken we wilden de playstation aanzetten die kan geen IP adres vinden beneden hebben de mobiele telefoons wifi als ik naar boven ga en zelfs bij de wifi versterker in de buurt kom gaat de telefoon op mijn 4g als ik probeer wifi aan te zetten geeft mijn telefoon aan ook geen IP adres te kunnen vinden heb net gelijk gebeld naar telfort moest ik weer de modum resetten en dan zou alles opgelost zijn kwam omdat er iemand (de monteur) mee bezig was geweest zo gezegt zo gedaan en tot mijn nu hele grote ergenis nog steeds geen wifi de lampjes van alle 3 de verbindingssets blijven rood branden en de playstation kan geen verbinding krijgen we zijn nu al zolang bezig ben er eigelijk wel een beetje klaar met telfort ik ben zelf een leek met dit soort dingen dus toen ik hoorde dat er een monteur kwam was ik opgelucht eindelijk werkt straks alles conclussie monteur is weg en het is beroerder geworden als voor dat de monteur kwam toen had ik boven heel zwak maar toch iets wifi en de playstation die het gewoon deed
is er nu echt niets wat ik er aan doen kan op dit op te lossen
icon

Beste antwoord door Stephen 26 januari 2018, 18:43

Hallo Johan, ik zie dat je ook contact hebt gehad met de klantenservice. De draadloze verbindingssets zijn defect worden verbangen. De nieuwe mag je binnen enkele dagen van ons ontvangen.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Jammer dat je bericht wat slecht leesbaar is doordat je geen hoofdletters en punten gebruikt.

we hebben draadloze verbindingssets aangeschaft deze hebben we met elkaar verbonden zolang ze op de zelfde verdieping zijn blijven de lampjes wit branden zodra we ze in gebruik nemen op de kamer waar we ze willen gebruiken gaan ze rood knipperen of blijven rood branden
Ja dat kan gebeuren. Deze setjes werken het beste als je ze aansluit op dezelfde groep/fase van de elektrische installatie binnen je huis. Anders loop je kans dat ze elkaar niet "zien". Je zult dus uit moeten zoeken hoe de groepenverdeling is.

ik ben zelf een leek met dit soort dingen
Dan kan het handig zijn om er iemand bij te halen die er wat meer verstand van heeft... dat kan een handige buurman/buurvrouw of familielid zijn. Of een monteur die je iets verder kan helpen in jouw specifieke situatie.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Johan, ik zie dat je ook contact hebt gehad met de klantenservice. De draadloze verbindingssets zijn defect worden verbangen. De nieuwe mag je binnen enkele dagen van ons ontvangen.

Reageer