beantwoord

Geen wfi meer met Zyxel P-2601HN-F1

• 25 januari 2017
  • 9 reacties
  • 739 keer bekeken

Hallo,
Sinds een aantal dagen werkt mijn wifi niet meer van de Zyxel P-2601HN-F1.
Het modem is al een paar keer gereset d.m.v. het reset knopje op de achterkant van het modem.
Ik heb ingelogd op het modem om te checken of daar wifi gewoon aan staan en dat is het geval.
Er is gewoon geen wifi signaal, dus geen probleem met wachtwoorden of degelijke, gewoon geen enkel wifi signaal.
Internet en TV werken trouwens wel gewoon omdat deze bekabeld zijn aangesloten.
icon

Beste antwoord door adsteenbergen 23 februari 2017, 12:34

Van Telfort een nieuw modem ontvangen en alles werkt weer zoals het hoort.

Was al enige tijd geleden opgelost maar door omstandigheden kon ik niet eerder reageren.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Badge +1
Hallo Ad,
Welkom op het forum.

Het lijkt er op dat je een zelfde probleem hebt als mijn schoonouders, ze hadden een zelfde modem en ook geen wifi meer van de een op andere dag.

Je probleem word vast opgelost door een moderator.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Ad,

De ZyXEL 2601 is wat verouderd. Deze vervang ik per direct voor je als je je volledige adresgegevens en 06-nummer in een privébericht kenbaar maakt. Zo doen we dat hier. :)

Kijk uit naar je reactie.

@sqloud,

Dank je wel!
Privé bericht is verstuurd.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Ad,

Ik heb zojuist een nieuw modem verzonden. Deze komt begin volgende week bij je aan. Laat je het weten als hij binnen is? Dank je.
Hoi Michael,
Hij is ontvangen en gisteren hebben we hem aangesloten.
WiFi werkt nu maar om de paar uur heb ik helemaal geen internet meer. Geen WiFi en niet bekabeld.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Ad,

Dat is gek zeg. Kun je aangeven wat de lampjes nu doen op het modem? Volgens mijn systeem werkt de verbinding nu namelijk. Hoor graag van je.
Hoi,
Heb nu gezien dat de lampjes op het modem allemaal uit gaan op het power lampje na.
Opnieuw opstarten lost het probleem niet op, resetten ook niet.
Na twee keer resetten mbv het reset knopje in het modem en meerdere keren opnieuw opstarten werkt het nu weer.
Het valt op dat het gebeurd wanneer het modem een aantal uren aan heeft gestaan.

Groet, Ad
Van Telfort een nieuw modem ontvangen en alles werkt weer zoals het hoort.

Was al enige tijd geleden opgelost maar door omstandigheden kon ik niet eerder reageren.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Ad,

Top! Fijn om te horen dat het weer werkt, dat zie ik graag!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.