Geen verbinding zyxel 2602 met samsung young smartphone

• 5 april 2014
  • 1 reactie
  • 655 keer bekeken

hier zit ik al een paar maanden mee te klooien.mijn smartphone een samsung galaxy young 6310 kan niet op mijn wifi netwerk komen.hij verbind en slaat op maar komt niet op internet.in december had ik telfort gemailt over dit probleem en al snel kreeg ik een mailtje hoe ik de modem moest instellen.ja dat had ik allemaal gedaan.een vriendin heeft het uitgeprobeerd met haar telefoon van een ander merk en die kwam er wel op.ik dacht dat het dan aan mijn telefoon lag en heb het maar zo gelaten maar ik kan met mijn telefoon bij mijn moeder of bibliotheek of waar dan ook wel op hun wifi netwerk komen dus het ligt niet aan mijn telefoon.ik heb er zelfs iemand bij gehaald die ict-er was en die zegt dat alles goed staat.ingesteld.nu las ik hier op het forum dat er meer mensen waren met dit probleem.mijn modem zou verouderd zijn.mijn vraag is dus nu of ik mijn modem(zyxel p2602)net als die anderen mensen kan vervangen voor een modem die wel die combinatie met samsung galaxy young kan maken zodat ik ook met mijn mobiel op internet kan.

1 reactie

Badge
Het type toestel welke je gebruikt kan niet goed overweg met de WiFi van het type 2602 modem. Dit is intussen een bekend probleem, advies is om met de klantenservice contact op te nemen om i.c.m. met een verlenging een nieuw modem aan te vragen, mogelijk ben je daardoor ook voordeliger uit.

Reageer