beantwoord

Geen verbinding Kabel internet TP Link AV500

• 23 maart 2020
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Hallo, het middelste lampje brand niet en krijg geen verbinding met mijn PC en de twee kabel internet kastjes. Ik heb niet veel verstand van Wifi etc.

Wat heb ik al geprobeerd?

• Reset AV500
  • router reset
  • Andere kabels
  • Andere TP AV500 geprobeerd

Ik heb af en toe het zelfde probleem gehad en toen trok ik het kastje dat in verbinding stond met mijn router er uitgehaald en na 2 minuten er weer in gedaan maar ook dat helpt niet.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

icon

Beste antwoord door Doornekamp33 27 maart 2020, 15:20

Het huisje brand niet, dat betekend dat de TP link adaptors geen verbinding hebben met elkaar.

Dit betekend dat je ze opnieuw moet koppelen.

1. Plug de tweede adapter in een stopcontact vlakbij de hoofdadapter.
  2. Wacht tot het huis-icoontje brandt (ca. 45 seconden).
  3. Houd de pair-knop van de hoofdadapter 1 seconde ingedrukt.
  4. Druk binnen 2 minuten de pair-knop op de tweede adapter.
  5. Na ongeveer 30 seconden gaan de lampjes op beide adapters branden.
  6. Na het koppelen plug je de tweede adapter eenvoudig in elk ander stopcontact in huis.

Dit is de koppelprocedure die ik kon vinden, als dan het huisje branden moeten ze elkaar weer kunnen vinden.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Jort30, welkom hier. 

Je krijgt dus geen verbinding via de draadloze adapters? Als je een computer rechtstreeks op het modem aansluit werkt het wel allemaal? Of helemaal niets? In ieder geval heb je al veel getest, maar zonder succes. Klinkt alsof je helemaal geen verbinding hebt. Ik wil dan ook graag eens meekijken naar jouw verbinding. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en de naam van de contractant? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 

Het huisje brand niet, dat betekend dat de TP link adaptors geen verbinding hebben met elkaar.

Dit betekend dat je ze opnieuw moet koppelen.

1. Plug de tweede adapter in een stopcontact vlakbij de hoofdadapter.
  2. Wacht tot het huis-icoontje brandt (ca. 45 seconden).
  3. Houd de pair-knop van de hoofdadapter 1 seconde ingedrukt.
  4. Druk binnen 2 minuten de pair-knop op de tweede adapter.
  5. Na ongeveer 30 seconden gaan de lampjes op beide adapters branden.
  6. Na het koppelen plug je de tweede adapter eenvoudig in elk ander stopcontact in huis.

Dit is de koppelprocedure die ik kon vinden, als dan het huisje branden moeten ze elkaar weer kunnen vinden.

Reputatie 8
Badge +11

Ik ga er van uit dat het gelukt is met de adapters, we hebben geen reactie meer van je ontvangen namelijk. 

Reageer