beantwoord

geen geldige ip configuratie op laptop, wel wifi verbonden

• 10 januari 2017
  • 12 reacties
  • 7360 keer bekeken

Sinds gisteren doet mij wifi op laptop het niet meer. De melding ging eerst over het beveiligingstype nu constant geen geldige ip configuratie. Modem gereset, Wifi op smartfones en tablet werken wel
icon

Beste antwoord door Marcel64 23 januari 2017, 08:18

Hallo Allen,
Dit weekend pas tijd gehad om de laptop aan te pakken.
En het is gelukt met SYSTEEMHERSTEL.

Allemaal bedankt voor de tips

Groeten,
Marcel
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Marcel! Fijn dat het is opgelost.
Zodra je weer ergens tegenaan loopt dan zie ik graag een nieuw topic van jou tegemoet.

Op dit topic plaats ik een slotje.
[quote=Stephen - Telfort]Hallo Marcel en Wytske, wat vervelend dat WiFi het niet doet op de laptop. Doet bekabeld internet het wel? Hebben jullie toevallig een update van Windows 10 gedaan?
Ik kijk uit naar jullie reactie.[/quote
Hallo Stephen,
Bekabelde internet doet het, wifi op de mobiele telefoons en tablet ook.
Ik weet niet of er een update voor W10 is gedaan omdat meerdere personen de laptop wel eens gebruikt
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Marcel, is het mogelijk om de laptop terug te zetten naar een eerder herstelpunt om te kijken of WiFi het dan wel doet?
Of je zou ook kunnen controleren of het stuurprogramma van je netwerkkaart up to date is. In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Wat voor modem heb je?
Wat voor laptop gebruik je en met welke Windows versie?
Bij mij hetzelfde probleem plotseling!
Reputatie 8
Badge +16
Wat voor modem heb je?
Sinds gisteren doet mij wifi op laptop het niet meer. De melding ging eerst over het beveiligingstype nu constant geen geldige ip configuratie. Modem gereset, Wifi op smartfones en tablet werken wel
Ik heb hetzelfde probleem. Heb jij al een oplossing gevonden? Ik kan niet in jouw 16 reacties.
[quote=Franzki]Wat voor modem heb je?
[/quote

Medion laptop, Windows 10, Zyxel modem
Hallo Allen,
Dit weekend pas tijd gehad om de laptop aan te pakken.
En het is gelukt met SYSTEEMHERSTEL.

Allemaal bedankt voor de tips

Groeten,
Marcel
Sorry voor de late reactie.
Ik heb een Experia Box modem, gebruik een windows 10, HP laptop met originele software.

Groeten,
Marcel
Reputatie 8
Badge +16
Ik zou bijna gaan denken dat het een Windows 10 issue is aangezien dat de enige overeenkomst is in jullie situatie.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Marcel en Wytske, wat vervelend dat WiFi het niet doet op de laptop. Doet bekabeld internet het wel? Hebben jullie toevallig een update van Windows 10 gedaan?
Ik kijk uit naar jullie reactie.