beantwoord

Garantie wifi versterker

• 8 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 169 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik kocht bij Telfort 2 wifiversterkers: op 18-7-2017 (OTW-WT-1015773) en op 9-12-2017 (OTW-WT-1022260).
Eén van deze versterkers vertoont kuren met de 2,4 GHz radio: als ik hem op kanaal 13 zet (de meest geschikte voor deze locatie) zie ik het signaal niet, zet ik hem op auto dan verschijnt hij op kanaal 1 maar met sterk wisselende signaalsterkte.

Heb ik garantie op deze versterker?
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 8 augustus 2018, 18:13

Hi BenoitSvB. Je hebt 2 jaar garantie op deze producten. Je kunt in een Telfort winkel terecht voor ondersteuning. Neem wel de bon of factuur mee waar het aankoopbedrag op staat.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hi BenoitSvB. Je hebt 2 jaar garantie op deze producten. Je kunt in een Telfort winkel terecht voor ondersteuning. Neem wel de bon of factuur mee waar het aankoopbedrag op staat.
Reputatie 6
Badge +4
als ik hem op kanaal 13 zet (de meest geschikte voor deze locatie) zie ik het signaal niet
Ondersteund jouw device wel kanaal 13?

Het beste is overigens om kanaal 1, 6, of 11 te gebruiken (ivm overlapping). Ik vermoed in dit geval dat de versterker niet stuk is maar dat je device kanaal 13 niet ondersteund, uiteraard kan ik dit natuurlijk mis hebben.

Heb je kanaal 13 op de andere versterker getest of dat wel werkt?

Reageer