forwarden

• 3 mei 2012
  • 5 reacties
  • 2259 keer bekeken

Badge
Ik kan de poort 80 niet open zetten in mijn zyxel p-2812.Alles bij nat goed ingegeven maar werkt niet.Wie kan mij helpen.

5 reacties

Badge +1
Geef eens wat meer info.
  • Welk modem? (P-2812HNU-F1? P2601HN-F1?)
  • Hoe heb je het getest?
Badge
Het is een P2812HNU-F1.Ik heb het getest met een open port check tool.Ik heb in de router bij nat de gegevens ingevuld.Ook bevestigt.Ik zou nu met mijn iphone mijn tv receiver moeten kunnen aansturen via wifi.Dit gaat wel op mijn eigen netwerk maar niet met wifi op afstand.
Grt antomestesslynn
Badge +1
Welke type reciever wil je aansturen? En probeer je dan in te loggen via een webiste (die op die reciever draaid) of gebruik je een app op je iPhone? Poort 80 wordt normaliter gebruikt voor webservers, dus de kans bestaat dat je een andere poort moet gebruiken.
Badge
Ik stuur het aan via een app op mijn iphone.Mijn receiver is een xtrend.Ik moet inloggen via een ip adres.
Badge +1
Dan denk ik eerlijk gezegt dat poort 80 niet de juiste poort is om de app te kunnen gebruiken... Ik kan alleen nergens een handeiding van het apparaat of de app vinden (welke app gebruik je trouwens, want als ik App Store zoek op Xtrend vind ie niets...)

Reageer