Femtocell van/voor KPN/Telfort (zoals SignaalPlus van Vodafone)

• 1 november 2012
  • 2 reacties
  • 3895 keer bekeken

Badge
Beste,

Ik ben sinds kort verhuisd naar een nieuwbouw appartement en heb hier geen mobiel bereik in huis. Dit geldt voor elke provider.

Ik ben op de hoogte van de technologie femtocell (signaal opvangen en versterkt door je huis zenden) maar vindt de producten erg duur. Nu is Vodafone met SignaalPlus op de markt gekomen (€80 als ik het goed herinner). Een apparaat wat je in een stopcontact steekt, inlogt via internet en je hebt bereik in huis of op kantoor.

Mijn vraag: komt Telfort/KPN ook met een oplossing als deze en zo ja op welke termijn?

2 reacties

Deze vraag hoort eigenlijk onder het kopje Mobiel. Maar zover ik heb mee gekregen is KPN nog niet bezig met een Repeater oplossing en niet met Femtocell adapters.

Ik ben op de hoogte van de technologie femtocell (signaal opvangen en versterkt door je huis zenden)
Een Femtocell adapter vangt geen signaal op om door te zenden binnen huis maar maakt verbinding via je DSL of kabel verbinding.
Reputatie 2
Badge +1
Als je geen of erg zwak mobiel bereik hebtr in je huis, kan een externe antenne vaak een uitkomst brengen. In Zweden gebruiken we dit soort antennes vaak in dunbevolkte bosrijke gebieden. Je richt de "hark" richting de zendmast, en vaak krijg je dan alsnog een erg bruikbaar signaal.

ik bedoel dan zoiets: http://images.dipol.com.pl/pict/a7026.jpg

Reageer