beantwoord

Experia WIFI is er mee gestopt

• 27 juni 2020
  • 3 reacties
  • 119 keer bekeken

Reputatie 1

Onze WIFI is gisteren weggevallen. Op de Experia WIFI box branden soms twee, soms 1 en soms helemaal geen lichtjes meer. Het blauwe WIFI lampje doet het sowieso al helemaal nooit meer. Ik heb de box meerdere malen uit en aan gezet, gereset (evenals de modem). De Experia box viel nog wel eens vaker weg maar dan hielp resetten etc nog wel maar nu dus helemaal niet meer. Ook de kabel gechecked, deze geeft prima verbinding naar mijn laptop, dus daat ligt het niet aan. Het ding wordt overigens wel warm dus aan de stroom toevoer ligt het ook niet. Is er verder nog iets te doen?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 2 juli 2020, 14:35

Hoi @RvanHerwijnen, je hebt dus een Experia WiFi die niet meer goed werkt. Je bedoelt de zwarte vierkante versterker toch? Deze geeft soms wel een teken van leven, soms niet. Welke lampjes branden er dan precies? En kun je inloggen zoals Galdor68 aangeeft? Heb je nog een aankoopbon ervan?

Bekijk reactie

3 reacties

Kan je inloggen op de Experia Wifi 192.168.2.150 heb je de reset via dat scherm gedaan?  De Experiabox welk model is dat.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @RvanHerwijnen, je hebt dus een Experia WiFi die niet meer goed werkt. Je bedoelt de zwarte vierkante versterker toch? Deze geeft soms wel een teken van leven, soms niet. Welke lampjes branden er dan precies? En kun je inloggen zoals Galdor68 aangeeft? Heb je nog een aankoopbon ervan?

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga er van uit dat alles duidelijk is. Ik heb namelijk geen reactie meer van je gelezen. 

Reageer