beantwoord

Experia Box V8 (Wifi Gastnetwerk) Arcadyan VGV7519

• 22 mei 2015
  • 11 reacties
  • 4572 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Experia Box V8 (Wifi Gastnetwerk) Arcadyan VGV7519

Zou graag van Telfort willen weten waarom ze erg achterlopen op techniek !
Is toch niet meer van deze tijd dat er geen gasten netwerk meer op zit bij een modem/router.

Zit wel ingebakken in KPN modem
http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/16791#v8

Komt er nog een software update ?
icon

Beste antwoord door Michael 27 mei 2015, 18:20

@Fiberdordrecht,

Wij gaan op korte termijn geen dienst leveren met een 'gastnetwerk' functie in het modem die KPN wel levert. Het is niet bekend of we dit wel gaan doen in de toekomst.

Ik hoop hiermee jouw vraag te hebben beantwoord.

Michael
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@Fiberdordrecht,

Goede vraag! Het is mij niet bekend wat ons standpunt hierin is, jouw vraag staat zodoende intern uit. Als ik een terugkoppeling heb zal ik het je mededelen. :)

Michael
Reputatie 1
Badge
Ik verwacht er niet veel van eerlijk gezegt :8 ......vaak dooddoener (helpdesk) koop maar een xtra router erbij (Fail)

maar alvast bedankt.
Reputatie 1
Badge
En dan bedoel je zeker dat jij dan ook op FON hotspots kan komen ?
Reputatie 1
Badge
En dan bedoel je zeker dat jij dan ook op FON hotspots kan komen ?

Lees eens goed wat ik schrijf:P
Reputatie 8
Badge +2
@Fiberdordrecht,

Wij gaan op korte termijn geen dienst leveren met een 'gastnetwerk' functie in het modem die KPN wel levert. Het is niet bekend of we dit wel gaan doen in de toekomst.

Michael
Reputatie 1
Badge
@Fiberdordrecht,

Michael

Was te verwachten:8

Ik bedoelde dus geen KPN Fon maar een software update, dat je zelf een gastnetwerk kan aanmaken net als bij normale routers.

Vind bizar vinden dat (Wifi Gastnetwerk) het er niet inzit en dit is echt niet meer van deze tijd.
Het Kan dus wel.......thja Telfort marketing Fail
@Fiberdordrecht,

Michael

Wel erg jammer dit standpunt. Door een defect in mijn Zyxel modem is deze vandaag omgeruild voor een Experia V8. In het Zyxel modem zat gewoon een optie om meerdere WLAN netwerken te maken. Ik gebruikt 1 SSID voor ons gezin en 1 SSID voor alle gasten die aan komen waaien en even van de WiFi gebruik willen maken. Wel beschermd met een password, maar 1 die gemakkelijk vrij te geven was.
De "service" werd dus wel verleend, maar is op de Experia niet te bekennen.
Peter
Reputatie 1
Badge
@Pjotrdenstora
Ik gebruik de Zyxcel wifi op dezelfde manier. Helaas heeft hij nu bij mij ook kuren, maar ga zo maar niet voor de experia box v8 van Telfort als vervanger.
Is het niet mogelijk toch de firmware van KPN er op te zetten of een universele van de fabrikant?
@florisz
Mag ik weten wel Zyxcel model je had??
Reputatie 1
Badge
ZyXEL P-2812HNU-F1
Reputatie 8
Badge +17
Is het niet mogelijk toch de firmware van KPN er op te zetten of een universele van de fabrikant?
Ja, dat is niet mogelijk. Je kan dus zélf geen andere firmware installeren want dat heeft Telfort en KPN geblokkeerd

Reageer