vraag

Experia box v8 bijna geen wifi verbinding

  • 2 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

Beste mevrouw/meneer,

De wifi in ons huis doet het erg slecht. Hij valt meerdere keren per dag weg en soms doet de wifi het helemaal niet. Ik heb al geprobeerd de wifi te verbeteren via de opties die op de website staan beschreven. Helaas zorgde dit er ook niet voor dat de wifi beter werd.

We hebben dus alles geprobeerd wat er aangeven staat. We zouden graag een nieuw modem willen ontvangen aangezien we denken dat daar het probleem ligt. 

 

Met vriendelijke groet,

Heleen


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Welkom op ons Forum @Heleen125. Ik kan me voorstellen dat je gewoon goede WiFi wil, overal in huis. Ik heb daarom net even gekeken in mijn systeem, maar ik zie dat je ondertussen klant bent bij KPN. Dit betekent dat ik je niet meer kan helpen. Ik raad je aan om contact op te nemen met KPN via 0800 0402. Als je liever digitaal contact hebt, dan kun je KPN ook een berichtje sturen via Facebook of Twitter. Op het Forum van KPN is het erg druk, dus dat is voor nu minder handig. 

Reageer