beantwoord

Experia Box V10 op advies monteur

• 20 februari 2018
  • 5 reacties
  • 216 keer bekeken

De monteur van Telfort is geweest en adviseert de experia box v10 vanwege de nieuwe koperen kabel aan sluiting waar moet ik hem halen
icon

Beste antwoord door Stephen 21 februari 2018, 13:32

Hallo Paul, welkom op het forum! Gelukkig is er niks mis met je huidig modem.
Het advies van de monteur is in dit geval onjuist. Een V8 modem werkt gewoon prima op een koperen aansluiting.
Ik zie dus geen reden om het V8 modem te vervangen voor een V10. Zodra je problemen ervaart met het modem dan zien ik graag weer een nieuw topic van jou tegemoet.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben laat deze dan achter in het topic.
Bekijk reactie

5 reacties

De V8 die je nu hebt is niets mis mee. Die kan je ook niet omruilen.
Lees dit maar:
https://forum.telfort.nl/internet-267/welk-modem-krijg-je-bij-telfort-69350
als er niets mis mee is waarom wordt het dan door de monteur geadviseerd van wegen het steedse weg vallen van de internet snelheid en ik heb pas een KOPPERVERBINDING gekregen
Vind je het belangrijk dat je internet het gewoon altijd goed doet? Overal in huis? Dan zit je goed met Internet van Telfort. Bij Telfort krijg je internet op het betrouwbare KPN netwerk. Geen gedoe dus, maar gewoon zorgeloos online. Daarnaast kies je zelf of je een gratis telefoonnummer bij je Internet pakket wilt.

Overal in huis draadloos internet dankzij de gratis Experia Box V10 WiFi-modem
Betrouwbaar KPN netwerk, dus zorgeloos online,

en daarom een Experia Box V10 WiFi-modem want ik wil internet het gewoon altijd goed doet en
Geen gedoe en gewoon zorgeloos online
Omdat het wegvallen van je verbinding (bedraad of wifi?) staat los van het type modem.
Wat is er zo speciaal aan een koperverbinding dat je dat in hoofdletters zet?
Als het om de wifi verbinding gaat kan je op dit moment zelfs beter een V8 hebben.
Zie: https://forum.telfort.nl/randapparatuur-272/wifi-storing-met-de-experia-box-v10-72912

Webcare pakt je topic wel op.
Er zijn in ieder geval geen adressen waar je modems kan ruilen of ophalen.
Webcare zal die moeten op laten sturen.
Staat je klantnummer of postcode en huisnummer in je forumprofiel?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Paul, welkom op het forum! Gelukkig is er niks mis met je huidig modem.
Het advies van de monteur is in dit geval onjuist. Een V8 modem werkt gewoon prima op een koperen aansluiting.
Ik zie dus geen reden om het V8 modem te vervangen voor een V10. Zodra je problemen ervaart met het modem dan zien ik graag weer een nieuw topic van jou tegemoet.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben laat deze dan achter in het topic.

Reageer