beantwoord

Experia Box omruilen in verband met 5GHz

• 18 september 2019
  • 6 reacties
  • 389 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik heb sinds kort meerdere apparaten die WiFi 5 G ondersteuning hebben, nu is mijn vraag is mijn Experia v8 om te ruilen voor een router die 5 G ondersteund.

Met vriendelijke groet,

Joop.

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 18 september 2019, 12:54

Dat zal niet gaan lukken.. Lees hieronder het modem beleid bij Telfort.
https://forum.telfort.nl/internet-267/welk-modem-krijg-je-bij-telfort-69350

Voor 5GHz zal je zelf een accesspoint o.i.d. moeten aanschaffen.
Bekijk reactie

6 reacties

Dat zal niet gaan lukken.. Lees hieronder het modem beleid bij Telfort.
https://forum.telfort.nl/internet-267/welk-modem-krijg-je-bij-telfort-69350

Voor 5GHz zal je zelf een accesspoint o.i.d. moeten aanschaffen.
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @joopgr, dat is een goede vraag! Ik zie dat nelly jacoba je het antwoord al gegeven heeft, dat klopt helemaal. Je kunt misschien kijken naar een WiFi versterker of accesspoint die ook 5GHz ondersteunt, als je de 5GHz verbinding graag wilt gaan gebruiken. 🙂

Ik heb nog wel een aanvulling en een vraag. Apparaten die 5GHz ondersteunen werken ook op de 2.4 GHz WiFi verbinding. Stel je de vraag omdat je de 5GHz verbinding gewoon graag wilt gebruiken, of werkt het nu niet goed op de 2.4 GHz verbinding?
Reputatie 1
Ik heb het afgelopen jaar al meer Wifi problemen gehad, voor de 5G wifi verbinding heb ik een accesspoint even te leen en dat werkt perfect.
Vandaar als vaste klant de vraag, "kunt U de router omruilen voor een exemplaar die 5G ondersteund"

Met vriendelijke groet,

joopgr
Reputatie 8
...voor de 5G wifi verbinding heb ik een accesspoint even te leen en dat werkt perfect.
Koop dan een vergelijkbaar access point.
...........
Vandaar als vaste klant de vraag, "kunt U de router omruilen voor een exemplaar die 5G ondersteund"

Met vriendelijke groet,

joopgr

Het antwoord daarop is nee. Maar dat wist je al.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @joopgr, Alexandra is vandaag vrij dus ik reageer even namens haar. De modem kan daarvoor zoals gezegd is niet omgeruild worden, wel kan je een van de alternatieve opties die al in het topic zijn genoemd toepassen om 5 GHz te gebruiken.

Reageer