beantwoord

Eén website/IP niet via WiFi te openen

• 19 maart 2020
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik kan sinds vandaag 1 specifieke website niet meer openen. Dat is ook mijn domein waar de mail aan hangt. De website draait bij een hostingpartij waar ik inmiddels contact mee heb gehad. Het ligt niet bij hen, mijn website is gewoon actief en door anderen te benaderen.

Ik heb zelf het vermoeden dat mijn Wifi router, of via de server van Telfort, deze website/IP blokkeert. Via een andere wifi (hotspot) kan ik namelijk wel mijn website/mail domein aanroepen.

Hoe is dit te verhelpen, iemand een idee?

Telfort, ik denk dat jullie kunnen helpen!

Groet,
Anton

icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 19 maart 2020, 18:44

Ik zou nogmaals de hosting partij benaderen of jouw IP niet geblacklist is. Vaak ligt daar de oorzaak maar weet de eerstelijnssupport dit vaak niet

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16

Ik zou nogmaals de hosting partij benaderen of jouw IP niet geblacklist is. Vaak ligt daar de oorzaak maar weet de eerstelijnssupport dit vaak niet

Webhosting partij geeft aan dat het niet bij hen ligt naar bij de provider!

Reputatie 8
Badge +10

@athoning Hallo Anton, wat gek dat je alleen jouw eigen domein niet bereiken kan. Ik begrijp dat internet verder goed werkt. Dat is goed om te weten.

Als provider zorgen wij voor jouw toegang tot internet. Als alle andere websites verder goed werken, betekent dit dat jouw verbinding in orde is. Wij blokkeren geen specifieke domeinen of pagina's. Daarom raad ik je toch aan om de tip van Tuut-Tuut op te volgen, en nogmaals contact te zoeken met de beheerder van het domein. Zij kunnen nakijken of niet toch jouw IP adres geblacklisted is, bijvoorbeeld. 

Laat je ons weten hoe dit afgelopen is?

Reageer