Draadloze verbinding valt weg

• 23 januari 2013
  • 6 reacties
  • 2463 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem! Zelfde modem, zelfde stappen ondernomen. En geen reactie ven Telfort!!

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@Irene70,

Welkom op ons forum! Ik heb je reactie in een eigen topic verplaatst om het overzichtelijk te houden.

Ik heb je zojuist een vervangend exemplaar gestuurd om te onderzoeken of het aan het modem ligt, wil je mij een terugkoppeling geven wanneer je het modem hebt ontvangen?

Henk
Reputatie 1
Badge
Sinds een week heb ik waarschijnlijk hetzelfde probleem. Iedere keer heb ik maar bepekte toegang tot het inderdaad, ongeveer om de 10 minuten valt het internet weg en krijg ik zogezegd een geel driehoekje onder in het scherm te zien bij mijn verbinding. Elke keer duurt het dan weer ongeveer 2 minuten en dan loopt alles weer door.

In de tussentijd heb ik niets veranderd in mijn computer maar het is ineens gekomen sinds een week. Zou het kunnen dat dit een storing is bij Telfort of zit er iets fout in mijn verbinding? Kan iemand dit van Telfort zsm nagaan? Alvast bedankt.
@Henk,

Dank je wel!!!
Ik zal voor een terugkoppeling zorgen.

Irene
Reputatie 4
Badge +3
@Sempron538,

Vervelend om te lezen dat je problemen hebt met de draadloze verbinding, heb je het modem al eens gereset en de draadloze verbinding opnieuw ingesteld? Heb je meerdere apparaten aangesloten?

@Irene70,

Geen dank. :)

Henk
@Henk

Dank je wel voor de snelle levering. Kastje is ontvangen en werkt een heel stuk beter.
Ik hoef niet meer met mijn mobiel zowat in de modem te gaan zitten eer ik verbinding krijg. Op de beneden verdieping is ontvangst goed.
Op de 1ste verdieping minimaal. Heb er helaas een wifi-hotspot/repeater moeten aansluiten zodat we ook op de 1ste en op zolder draadloos internet hebben.

Irene
Reputatie 4
Badge +3
@Irene70,

Bedankt voor de terugkoppeling, fijn dat het werkt!

Henk