beantwoord

DraadloosI(WIFI ) instellen

• 28 april 2012
  • 7 reacties
  • 5997 keer bekeken

Badge
Goedendag,

Wie kan mij helpen om mijn Zyxel-P-2812HNU-F1 modem in te stellen zodat ik draadloos kan internetten?

Ik ben nogal een leek dus je hebt wel wat geduld nodig. lol

Alvast hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door pruygje 6 mei 2012, 20:28

als het goed is is je modem daar al voor ingesteld. Het eenige dat je hoeft te doen is de blauwe knop aan de rechterbovenkant indrukken zodat het lampje bij WLAN gaat branden.
Vervolgens kijk je op de achter/onderkant van je modem wat het standaard SSID en wachtwoord zijn. Deze kun je vervolgens op je laptop of pc invoeren om verbinding te maken.

Mocht je een eigen netwerknaam (SSID) en wachtwoord willen instellen dan kun je beter je laptop met een netwerkkabel aansluiten op het modem. Inloggen gaat door in je browser http://192.168.1.254 in te voeren. Vervolgens kun je inloggen. Bij de WLAN instellingen kun je vervolgens een netwerknaam en wachtwoord ingeven.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Badge
Kan nu echt niemand mij helpen??
Badge +1
als het goed is is je modem daar al voor ingesteld. Het eenige dat je hoeft te doen is de blauwe knop aan de rechterbovenkant indrukken zodat het lampje bij WLAN gaat branden.
Vervolgens kijk je op de achter/onderkant van je modem wat het standaard SSID en wachtwoord zijn. Deze kun je vervolgens op je laptop of pc invoeren om verbinding te maken.

Mocht je een eigen netwerknaam (SSID) en wachtwoord willen instellen dan kun je beter je laptop met een netwerkkabel aansluiten op het modem. Inloggen gaat door in je browser http://192.168.1.254 in te voeren. Vervolgens kun je inloggen. Bij de WLAN instellingen kun je vervolgens een netwerknaam en wachtwoord ingeven.
Badge
rueze bednakt voor de hulp. Het lukt alleen niet om op het modem in te loggen.