Draadloos verbinden met Zyxel P-2812HNU-F1 werkt niet

• 19 september 2012
  • 8 reacties
  • 2408 keer bekeken

Badge
Ik zie veel draadloze netwerken en kan bij de buren en verderop in de flat op niet beveiligde netwerken inloggen met mijn Asusnetbook.

Met mijn eigen Zyxel kan ik geen draadloze geen verbinding maken met de standaard SSID en WPA2 code. Zelfs niet als ik via de webinterface de beveiliging uitschakel!

Wie zet mij op het juiste spoor?

8 reacties

Badge +1
Ik zie veel draadloze netwerken en kan bij de buren en verderop in de flat op niet beveiligde netwerken inloggen met mijn Asusnetbook.

Met mijn eigen Zyxel kan ik geen draadloze geen verbinding maken met de standaard SSID en WPA2 code. Zelfs niet als ik via de webinterface de beveiliging uitschakel!

https://www.google.com/search?q=Zyxel+P-2812HNU-F1&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

ftp://ftp.zyxel.com/P-2812HNU-F3/P-2812HNU-F3_1.pdf

Liever via FTP client dan.:

ftp.zyxel.com

login anonymous

PW  [email]aa@bb.dd[/email]  at=@

Zou eerst zonder beveiliging proberen om verbinding tekrijgen met je modem, oeps
je gaf aan dat dat niet wil werken.Heb je evt software erop gezet vanaf een CD oid??

PS je SSID is de modem naam, beter is het om met de keypad, dus numlock aan en dan linker ALT toets en 32 integeven, doe dit een paar keer, zo krijg je een string van spaties, die dus niet tezien zijn, en jij ben dus niet zichtbaar.

Doe dat als je verbinding heb gekregen.
Badge
Ik heb er geen software opgezet, hoe zou je dat moeten doen?! De Zyxel is out of the box in gebruik genomen en werkt goed. Behalve wireless internet.

Wie o wie?
Badge +1
Ik heb er geen software opgezet, hoe zou je dat moeten doen?! De Zyxel is out of the box in gebruik genomen en werkt goed. Behalve wireless internet.

Wie o wie?

Ik zei het omdat ik bij mijn Linksys WRT54G en WAP54 dat wel nodig is,
vandaar dus mijn opmerking.
 Maar kijk is op de Zyxel site, wellicht geeft dit je een hint hoe het tefixen.

Het is niet duidelijk wat  je heb gedaan en hoe je het heb gedaan, en welke Win versie je gebruikt, wel duidelijk is dat je modem niet goed staat ingesteld.

Eerlijk gezegt is het niet zo extreem moeilijk om een WiFi verbinding optezetten..

SSID : securewirelesnetwork
PW    :7WC3R7TVKWK3R

lijkt me niet de beste manier om tetesten, staat in de PDF!!!
Badge
Ik heb het al gevonden!
Het MAC filter stond geenabled en al mijn aangesloten apparaten stonden met MAC adres geenabled.

De BSSID (= MAC adres van de wireless Zyxel stond er NIET in, dus wordt hij geblocked.

Het filter gedisabled en nu ok.

Bedankt voor het meedenken
Badge +1
Ik heb het al gevonden!
Het MAC filter stond geenabled en al mijn aangesloten apparaten stonden met MAC adres geenabled.

De BSSID (= MAC adres van de wireless Zyxel stond er NIET in, dus wordt hij geblocked.

Het filter gedisabled en nu ok.

Bedankt voor het meedenken

eu ok bedankt, het kostte me enorm veel hoofdbrekens:D maarre graag gedaan hoor🆒

Goed om teweten, weer wat opgestoken:D
Badge +1
als ik in wil loggen op mijn draadlose netwerk zegt die iedere keer  dat ik verevicatie fout  heb dus  draadloos internetten is er bij mij niet bij  schiet niet op en dat nog wel  met het beste modem uit de test snap hier de balle niet van wie weet er raad????
blijf aan het ingeve ma schiet niet op  word er een  beetje moedeloos van  pffffffffffff
Badge +1

dit geld ook voor mij benje er al achter gekome???? en hoe dan?? zou ik heel graag wille wete alvast bedankt meen je dat je een makkelijk instelbaar modem hebt nee dus

wie zet me op het  juiste spoor???
Badge +1
waarom dit forum ben er tot  nu toe niks mee opgeschoten    pfffff

Reageer