Draadloos netwerk ineens niet meer te vinden

• 19 oktober 2012
  • 2 reacties
  • 1983 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Wij hebben een wit zyxel modem. Tot voor kort konden we kiezen of draadloos gebruik maken van modem of via kabel, wij deden dus de bankzaken e.d. via kabel en overige zaken draadloos.
Nu kan hij de Wifi niet meer vinden.

We kunnen nu alleen nog maar via kabel op internet, wat kan ik hier tegen doen?

als ik ander punt selecteren doe en ik type alles in, dan krijg ik melding dat punt niet bestaat.

Iemand een idee?

2 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hallo,

Wij hebben een wit zyxel modem. Tot voor kort konden we kiezen of draadloos gebruik maken van modem of via kabel, wij deden dus de bankzaken e.d. via kabel en overige zaken draadloos.

als ik ander punt selecteren doe en ik type alles in, dan krijg ik melding dat punt niet bestaat.

Iemand een idee?

Staat de wifi wel aan..?
Blauwe knop rechtsboven op de modem...
Reputatie 1
Badge
Hallo,

Iemand een idee?

Staat de wifi wel aan..?
Blauwe knop rechtsboven op de modem...
@ Enterprise, ja die knop staat aan 😛 hahahahaha heb inmiddels 4 x modem gereset en vooralsnog heb ik weer wifi........... :S heel vaag alles stond goed. Maar goed hij doet het vooralsnog.

Reageer