beantwoord

Draadloos internet Experia Box V8 werkt niet meer

• 24 april 2020
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb modem Experia box V8, sinds deze morgen werkt de wifi niet meer.  Ik heb alle stappen doorgaan om dit op te lossen, ook de modem terug gereset, maar steeds geen wifi.  Op gsm en tablet geen netwerk te vinden....Tv werkt wel.  Graag zo vlug mogelijk een oplossing gevraagd aub.  

Admin: Titel van topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid, verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 april 2020, 09:10

Goedemorgen @Aernaut Brigitte, mijn reactie is door drukte en de extra feestdag later dan je van ons gewend kan zijn, sorry daarvoor. Wat lastig dat de WiFi verbinding het helemaal niet meer doet. 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je contact gehad hebt met de klantenservice. Er is een nieuw modem naar je toe gestuurd, fijn dat dit al geregeld is! Heb je het nieuwe modem inmiddels al aangesloten en werkt alles weer zoals het hoort? Ik hoor het graag, ook als je nog vragen hebt natuurlijk.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@Aernaut Brigitte Fijn om te horen :slight_smile: Klop gerust aan op het forum als we iets voor je kunnen doen.

Reputatie 1

De nieuwe modem is al aangesloten,  en alles werkt perfect.  Hartelijk  dank !

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Aernaut Brigitte, mijn reactie is door drukte en de extra feestdag later dan je van ons gewend kan zijn, sorry daarvoor. Wat lastig dat de WiFi verbinding het helemaal niet meer doet. 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je contact gehad hebt met de klantenservice. Er is een nieuw modem naar je toe gestuurd, fijn dat dit al geregeld is! Heb je het nieuwe modem inmiddels al aangesloten en werkt alles weer zoals het hoort? Ik hoor het graag, ook als je nog vragen hebt natuurlijk.

Reageer