beantwoord

devolo verbindingsset

• 17 oktober 2013
  • 6 reacties
  • 3302 keer bekeken

Badge
Weet iemand of ik wel eens een update moet uitvoeren op mijn devolo draadloze verbindingsset?😕
icon

Beste antwoord door jimny 22 oktober 2013, 17:04

Of op de site van kpn kijken die gebruiken dezelfde devolos
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Als je problemen hebt met de verbinding of TV-ontvangst kan je dit doen.
Als je geen problemen hebt lijkt het me niet nodig.

* If it ain't broken, don't fix it*
Badge
Als ik klik op de link voor een update van de Devolo kom ik in een exe bestand en daar kan ik niet mee met mijn Apple'tje. Weet iemand daar een oplossing voor van TELFORT WEBCARE.
Ik heb n.l. sinds een tijdje dat het huisje op het deel wat verbonden zit aan mijn modem rood brand en wil dit graag weer groen zien.
Reputatie 8
Badge +16
Kijk even op de site van de leverancier, daar staan ook de updates welke via de mac werken

http://www.devolo.nl/consumer/downloads.html?l=nl
Reputatie 8
Badge +17
Badge

Ook die van KPN is alleen voor Windows, belachelijk.
Badge
Onderstaande staat op de site van KPN.

Maakt u gebruik van Apple iOS X of ervaart u problemen met het updaten van de software, dan is het mogelijk om de Draadloze Verbindingsset om te ruilen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice via telefoonnummer 0800-0402 (gratis). Voor KPN Glasvezel belt u 0800-0404 (gratis). Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

Het lijkt mij als ik geen update kan uitvoeren omdat ik een Mac heb, dat ik ook mijn draadloze verbindingsset zou moeten kunnen omruilen voor een up to date exemplaar bij Telfort voordat de problemen alleen maar groter worden.

Reageer