beantwoord

Defecte modem

• 5 juni 2020
  • 10 reacties
  • 331 keer bekeken

Vanochtend had ik geen WiFi ontvangst en heb vervolgens het gehele stappenplan op jullie website doorlopen. Conclusie: een defecte modem. Dit probleem komt vaker voor gezien de andere berichten met exact dezelfde symptomen. Als ik echter jullie klantenservice bel moet ik een vraag inspreken en krijg dan weer een sms met een link naar het stappenplan. Daar heb ik natuurlijk niets aan, daarom bel ik juist de klantenservice omdat ik een nieuwe modem nodig heb. Op de website zie ik nergens een manier om een nieuwe te laten komen, dus vandaar dat ik hier maar reageer.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 juni 2020, 11:23

Hoi @ScherpJ, welkom hier. 

Ik zie inderdaad dat je geen internet meer hebt. Dat is niet zo fijn. Als ik zo analyseer kom ik ook op een defect modem. Ik heb je dan ook een nieuwe gestuurd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op.

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @ScherpJ, welkom hier. 

Ik zie inderdaad dat je geen internet meer hebt. Dat is niet zo fijn. Als ik zo analyseer kom ik ook op een defect modem. Ik heb je dan ook een nieuwe gestuurd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op.

Fijn Bart, dank je wel. Heb je enig idee hoe lang het duurt voordat de nieuwe modem er is? Voor nu kan ik wel even via mobiele data uit de voeten, maar het is wel handig om te weten hoe lang het ongeveer gaat duren. Denk je dat ik dit weekend nog de nieuwe modem heb?

Reputatie 8
Badge +11

Namens Bart graag gedaan @ScherpJ :slight_smile:  De nieuwe modem zal binnen enkele werkdagen geleverd worden, dat is een beetje afhankelijk van de bezorging. Het kan zijn dat het modem er vandaag al is. Uiterlijk dinsdag zal het modem er moeten zijn. De huidige kan je daarna ook naar ons terugsturen.

Vooralsnog heb ik de nieuwe modem niet ontvangen. Is er iets meer bekend over de levering bij jullie? Misschien een track-and-trace code (mag je via de mail sturen) of informatie over wanneer er bezorgd wordt? Dan kan ik daar rekening mee houden in mijn agenda. 

Nog steeds geen modem (of bericht over wanneer deze geleverd wordt) ontvangen. Het is cruciaal om internet te hebben wanneer ik vanuit huis werk. Alle informatie over wanneer ik over internet kan beschikken die jullie met me kunnen delen wordt enorm op prijs gesteld!

2 dagen geleden was het weekend, het nieuwe modem word in een paar werkdagen geleverd, dus morgen of woensdag is dan eerst aan de beurt, Bart zegt uiterlijk morgen..

En zover ik weet krijg je geen bericht, de post staat ineens aan de deur met dat ding.

Ten eerste is de modem als het goed is op vrijdag verzonden (en zou het inderdaad uiterlijk vandaag bezorgd moeten worden). Daarnaast wordt er nu van mij verwacht dat ik thuis zit te wachten om het pakket in ontvangst te nemen. Dan is het natuurlijk prettig als ik ongeveer weet wanneer ik het pakket kan verwachten (en als het goed is heeft Telfort daar inzicht in). Verder ben ik in mijn werk in hoge mate afhankelijk van marktinformatie (en dus het internet), dus de mobiele data gaat er hard doorheen op dit moment. Zou dus graag geïnformeerd willen worden door een Telfort-medewerker, wat u gezien uw onderschrift volgens mij niet (meer) bent. Toch?

Nooit geweest ook, maar dat terzijde.

Jasper heeft een uiterlijke dag gegeven maar blijft een verwachting, als het goed is kan Bart of Telfort pas zien wanneer die mogelijk kan komen als het bedrijf die dat verzend doorgegeven heeft dat die is verzonden.

Maar de twee keer dat ik vervangende apparaten kreeg, geen T&T ontvangen.

Maar als je antwoord van Bart of Jasper wil kan, maar dat gaat weer op volgorde van binnenkomst, kan dus weer even duren.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ScherpJ, ik ben even een paar dagen afwezig geweest door ziekte waardoor ik je berichten niet eerder kon beantwoorden. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zo te zien is het modem gisteren om 15:47 bezorgd :slight_smile: Heb je die al kunnen aansluiten? Hoe gaat het daar nu mee?

Reputatie 8
Badge +11

We hebben geen reactie meer van je gezien @ScherpJ, ik neem aan dat dat betekent dat je het hebt ontvangen en het goed werkt. Als dat niet zo is, of als we iets anders voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.

Reageer