Dagelijkse problemen met WIFI en televisie

• 21 maart 2013
  • 0 reacties
  • 1761 keer bekeken

Het internet op mijn laptop valt de afgelopen twee maanden gemiddeld 1 keer per dag uit. Een maand geleden heb ik hierover gebeld naar de klantenservice en toen werd mij gezegd dat er iets mis was de modem. U kunt zich voorstellen dat 1 keer per dag gedurende twee maanden je modem resetten nogal gebruiksonvriendelijk is. Er werd ons echter verteld dat er geen compensatie voor het ongemak kon worden gegeven (net zo min als een oplossing voor het probleem), omdat WIFI als een extra dienst wordt beschouwd (en wat voor één!!).

Inmiddels valt de tv echter ook uit wanneer de WIFI uitvalt en doet deze hetpas weer op het moment dat de WIFI ook herstelt is door de modem te resetten.
Het vreemde is dat wij inmiddels enkele jaren klant zijn zonder dat wij enige problemen hebben ervaren met de WIFI of de televisie of de modem. Tot twee maanden geleden dus. Ik zou het op prijs stellen als u een blijvende oplossing kunt bedenken voor ons probleem. (mijn postcode 3551GG). Mocht u meer gegevens nodig hebben, lees ik dat ook graag.

Alvast bedankt voor uw reactie.

P.s. Ik heb exact hetzelfde bericht gisteren naar jullie gemaild via het online formulier. Met enige verbijstering las ik vanochtend de reactie van Telfort, ik citeer:

'Op 20-03-2013 heeft u via het webformulier een vraag gesteld aan de klantenservice van Telfort internet. Hieronder leest u onze reactie.
Telfort stelt het op prijs dat u gebruik maakt van onze diensten.
Het e-mail adres word bij een opzegging ook stop gezet.
Een andere provider kan dit adres niet overnemen omdat deze geen toegang heeft tot de Telfort mail server.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.'

Ik vraag mij af om de klantenservice van Telfort de mails van klanten überhaupt leest!

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer