beantwoord

Dagelijks problemen met mijn modem: Experia box V8

• 11 februari 2018
  • 8 reacties
  • 1116 keer bekeken

Sinds mijn nieuwe modem de Experia box V8 heb ik steeds problemen dat tv beeld stil blijft staan (modem herstarten probleem over) tevens heb ik heel vaak geen contact met mijn Philips Hue lampen (modem herstarten en hij werkt weer). Deze problemen zijn er sinds ik deze nieuwe modem`s heb, oude modem`s nooit problemen gehad.....vreemd.... en ik ben er wel een beetje klaar mee.
Ik heb 2 huizen, en bij beide huizen hetzelfde probleem sinds er op beide plekken nieuwe modems zijn gekomen.
Telfort..... kom eens met DE oplossing.....!
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 15 februari 2018, 09:51

Hoi Westr102, welkom op het forum en wat jammer dat je problemen ervaart. Heb je met andere apparaten dan je laptop wel een goede WiFi verbinding? En als je WiFi wegvalt, welke lampjes branden er dan welke kleur op je modem? En wanneer je geen extra apparaten/randapparatuur (zoals de Hue lampen, of bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset) hebt aangesloten, heb je dan wel een stabiele verbinding? Ik wil je vragen om de adresgegevens in je profiel aan te vullen, dan kijk ik vanaf hier met je mee.
Bekijk reactie

8 reacties

Probeer eens een reset van je modem ipv alleen herstarten.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm

Vorige modems waren Zyxels?
is ook al gebeurd, vorige was idd Zyxels
Heb je alles wel opnieuw aangemeld bij de Experiaboxen?
ja natuurlijk, poorten ook open voor camera`s enz., de echte problemen zijn....geen wifi (heb dan een uiroepteken op de laptop) na herstart weer goed. Geen contact met de Philips Hue lampen, die bridge zit rechtstreeks aangesloten op de modem (na herstart ook weer goed) en vastlopen tv. Tijdens de problemen is de modem extern wel te benaderen, dus ik kan de modem op afstand wel laten herstarten....
Heel apart. Zeker omdat in 2 woningen hetzelfde speelt.
Hopelijk kan webcare je morgen verder helpen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Westr102, welkom op het forum en wat jammer dat je problemen ervaart. Heb je met andere apparaten dan je laptop wel een goede WiFi verbinding? En als je WiFi wegvalt, welke lampjes branden er dan welke kleur op je modem? En wanneer je geen extra apparaten/randapparatuur (zoals de Hue lampen, of bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset) hebt aangesloten, heb je dan wel een stabiele verbinding? Ik wil je vragen om de adresgegevens in je profiel aan te vullen, dan kijk ik vanaf hier met je mee.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Westr102, wil je je adresgegevens nog aanvullen in je profiel? Ook ben ik benieuwd naar de verder gestelde vragen 🙂. Ik hoor het graag.
alles gaat via de modem dus als de verbinding weg is ,is alles weg internet-tv en ook wifi

Reageer