contractgegevens

• 15 juli 2012
  • 4 reacties
  • 2034 keer bekeken

Badge
  • Gangmaker
  • 198 reacties
Ik ben me rot geschrokken van die nieuwe prijzen voor vast bellen maar gelukkig heb ik in juni een contract afgesloten voor 26.50 incl. vast bellen met 5 cent starttarief voor dus een jaar maar ik weet niet meer wat er verandert na dat jaar want dat kan ik nergens terugvinden,
was het niet zo dat er dan €5.00 bij kwam per maand? Op mijn telfort staan m.i. geen gegevens over deze vraag.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@rcs,

Uw contract is voor 12 maanden €26,50 en gaat daarna over op een maand-bedrag van €31,50.

Henk
Badge
Bedankt voor u reactie, henk, m.v.g.
Badge +2
Is het niet zo dat de contracten a 26,50 het jaar daarna omhoog gaan naar 30?
Volgens mij zijn ze opgebouwd als zijnde;
Internet Standaard, heel jaar lang korting van 25 voor 21,50
Vast bellen vaste prijs van 5 euro.
Dat zou betekenen na een jaar gaat de prijs naar 30.

Sowieso kan je over een jaar evt. je abonnement opnieuw verlengen tegen de acties die dan gelden rcs. Dat is op dat moment dan even kijken en vergelijken wat voor jou het meest interessant is.
Badge
Helemaal met je eens Matthijs, dan even kijken wat er in de aanbieding is en vooral wat je bij de concurentie krijgt voor dezelfde prijs en dan gaan onderhandelen, dit deed ik bij upc ook altijd en dan was daar ook goed over te praten, tot op zekere hoogte natuurlijk. Ze kwamen toen met een prijsverhoging van 60% voor vast bellen en dan verplicht je jezelf om eens verder te kijken, zodoende kwam ik bij telfort en ik mag wel zeggen tot alle tevredenheid tot nu toe maar dan heb ik het niet over de laatste prijsverhogingen van telfort met wat betreft vast bellen want die zijn in mijn ogen absoluut onaanvaardbaar. Maar goed, daar heb ik voorlopig geen last van want ik laat mijn abo gewoon doorlopen of ze moeten komen met een nog betere aanbieding. Het internet van telfort is helemaal top vergeleken met dat van upc, al 2 weken geen storing of uitval, weet niet wat ik meemaak. m..v.g.

Reageer