beantwoord

Cisco internet module via stopcontact

• 6 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 697 keer bekeken

Badge
Wil over gaan stappen op glasvezel van telfort, werk momenteel voor kamer boven met een cisco module via stopcontact om boven internet te hebben aangezien er geen kabel ligt en niet gelegd kan worden ivm te smalle leidingen door het huis. Pc van zoon werkt hier op samen met playstation. Kan ik deze module straks blijven gebruiken aangezien ik twee aparaten op aan kan sluiten?
icon

Beste antwoord door Yanick 7 oktober 2014, 15:26

@ilona=uni,

Bedankt voor je vraag, het antwoord erop is, ja. Je zal dan via de router die meegeleverd wordt bij het glasvezelpakket, de Cisco module aan kunnen sluiten op een internet poort en het stopcontact. Voor boven geldt hetzelfde. Dat is als de Cisco module een Powerline/Draadloze verbindingset vertegenwoordigd. Waarbij de module middels een kabel verbonden worden met het stopcontact en een internetkabel.

Heb ik hiermee jouw vraag beantwoord? Als het nog niet duidelijk is laat het mij dan weten en meldt mij het modelnummer van jouw Cisco module erbij, dan kan ik de specificaties ervan opzoeken.

Ik wacht op jouw reactie.

Yanick
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 3
@ilona=uni,

Bedankt voor je vraag, het antwoord erop is, ja. Je zal dan via de router die meegeleverd wordt bij het glasvezelpakket, de Cisco module aan kunnen sluiten op een internet poort en het stopcontact. Voor boven geldt hetzelfde. Dat is als de Cisco module een Powerline/Draadloze verbindingset vertegenwoordigd. Waarbij de module middels een kabel verbonden worden met het stopcontact en een internetkabel.

Heb ik hiermee jouw vraag beantwoord? Als het nog niet duidelijk is laat het mij dan weten en meldt mij het modelnummer van jouw Cisco module erbij, dan kan ik de specificaties ervan opzoeken.

Ik wacht op jouw reactie.

Yanick