beantwoord

Chrome cast

• 4 juli 2018
  • 10 reacties
  • 559 keer bekeken

Hallo, sinds maandag ben ik klant bij jullie. Het installeren was makkelijk te doen, maar ik krijg met mijn chrome cast geen verbinding met mij. WiFi.
Met mijn vorige provider werkte dit prima. Hoe krijg ik het wel werkend?

Groetjes
icon

Beste antwoord door jimny 4 juli 2018, 17:37

Neem deze link even door

https://support.google.com/chromecast/answer/2998456?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=nl
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Marjo13, welkom op het Forum. Goed om te lezen dat het installeren allemaal goed is verlopen. Daar ben ik blij om. Welkom. 🙂 Alleen nu lukt het niet de Chromecast te verbinden met het internet. Dat is jammer. Je hebt al veel hulp gehad, lukt het met de tips die gegeven zijn?
Reputatie 8
Badge +17
Ziet de Chrome cast wel het SSID oftewel de Wifi van je modem om daarop in te loggen.
Zo niet dan moet je de chromecast resetten en daarna opnieuw instellen.
Heb vorige week wel iets gevonden dat er iets mis gaat met de Chrome cast verbinding in het algemeen dus niet alleen bij Telfort
Geen flauw idee Jimny, hoe controleer ik dat?
Reputatie 8
Badge +17
Zodra je de chromecast hebt geinstalleerd en aangezet dan wordt de vraag gesteld op welk netwerk je wilt inloggen en dan kies je het netwerk die het huidige modem uitzend, dat klik je aan en vervolgens wordt het wachtwoord van je Wifi gevraagd
Reputatie 8
Badge +11
Dat is wel apart. Dus ook resetten van de Chromecast heeft niet geholpen? Helpen de tips op deze site misschien?
Mijn netwerk ziet hij idd. Daarna vul ik mijn wachtwoord in maar krijg dan na een poosje dat hij geen verbinding kan maken. Ik heb inmiddels gelezen dat er meer mensen zijn die problemen hebben met inloggen. Zou het dan dus toch een probleem zijn wat bij Chromecast zelf ligt?
Via mijn laptop lukt het ook niet om verbinding met chromecast te maken🙈
Reputatie 3
Badge +2
Een Chromecast heeft een heel klein knopje aan de zijkant, druk dat even in en hij gaat terug naar fabrieks instellingen (net zoals toen hij nieuw was) Dan zegt hij zelf wel je moet doen. Is het meesst handige voor je denk ik. Succes!!

(Ik denk dat je hem 5 seconden moet vast houden, is alweer een tijdje geleden voor me dat ik dat gedaan heb)
Reputatie 8
Badge +19

Heb vorige week wel iets gevonden dat er iets mis gaat met de Chrome cast verbinding in het algemeen dus niet alleen bij Telfort

Dat klopt jimny maar dat probleem is inmiddels verholpen met een update vanuit Google.
Ik heb toevallig gisteren ook een Chromecast gekocht en zonder probleem aan kunnen sluiten.
Reputatie 8
Badge +17
Neem deze link even door

https://support.google.com/chromecast/answer/2998456?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=nl
Hallo Bart, ik heb inmiddels alle tips uitgevoerd maar mijn chrome cast kan nog steeds geen verbinding maken met mijn internet🙈

Reageer