Betere modem!!!!

• 22 augustus 2012
  • 4 reacties
  • 2649 keer bekeken

Ik lees veel topics over wegvallen van internet of slecht wifi ontvangst, want het is toch van het zotte dat wij een range extender moeten aanschaffen voor betere bereik ??? terwijl je maar paar meters van je modem vandaan zit!!!

Wij betalen voor goed stabiele internet, niet om bij elk probleem jullie te raadplegen wat de probleem is...

Bij andere providers is dit namelijk niet het geval, daar werkt alles vlekkenloos.

Ik zou willen dat telfort eens op zoek gaat naar betere modem/router!!!!!!

Ps. reply als jullie met me eens zijn!!!

4 reacties

Badge
Heb het probleem ook. Ze zeggen altijd dat je de kanelen moet veranderen. Maar helpt het ? Nee.
hier idem dito. heb nog speciaal een n-adapter gekochgt om ook op desktop van n-speed te kunnen profiteren ,m en nu werkt de wifi van de (zyxel) p2812hnu modem niet meer goed. ben maar weer uitgeweken naar een extra (al in huis zijnde) g-router die ik bij vorige modem gebruikte.

volgens mij is wifi bij veel wifimodems niet zo bijster goed maar deze modem slaat toch alles!

balen en momenteel sonde van de n-adapter bij de gebruikte g-router.....

hg
Badge
Het modem is perfect zolang je de wifi niet gebruikt. Heb hier ook al met 2 van deze modems wifi problemen gehad. Maak nu gebruik van een losse wifi router bekabeld aangesloten. 

En heb meer dan genoeg netwerk ervaring en nog nooit zulke problemen gehad met een modem op wlan gebied. Lijkt mij echt een type/uitvoering probleem. Hiervoor diverse modems met wlan gehad  waaronder de zilveren Zyxel en die had fatsoenlijk wlan.

Mvg WS.
Badge +2
Ik lees veel topics over wegvallen van internet of slecht wifi ontvangst, want het is toch van het zotte dat wij een range extender moeten aanschaffen voor betere bereik ??? terwijl je maar paar meters van je modem vandaan zit!!!

Wij betalen voor goed stabiele internet, niet om bij elk probleem jullie te raadplegen wat de probleem is...

Bij andere providers is dit namelijk niet het geval, daar werkt alles vlekkenloos.

Ik zou willen dat telfort eens op zoek gaat naar betere modem/router!!!!!!

Ps. reply als jullie met me eens zijn!!!

In deze ben ik het niet met je eens. Oke de eerste batch modems telfort had kinderziektes, maar met de laatse firmware geen enkele problemen. Geloof me ik weet er alles van heb ook veel elende gehad met die eerste batch en ook met wifi (geen signaal, wegvallen ervan, modem die spontaal herstart)

Dit alles heeft veschillende factoren als veel wifi connecties intern naar diverse app, meerdere wifi modems in de buurt die storend kunnen werken
  1. Wifi sterkte hangt sterk af van meerder factoren. zoals hoe ingesteld op kanaal (testen wat beste doorvoer)snelheid is van alle kanalen.
  2. Bij de meeste adapters worden een verlengkabel meegeleverd. Zo niet koop er 1, en ga hier eens mee testen. Doe dit ook en met goed uitrichten kan je op wifi nagenoeg de snelheid halen die in het modem staat.
Milagro

Reageer