Betalen voor niets

• 30 november 2012
  • 5 reacties
  • 1700 keer bekeken

Eerder deze maand ben ik gebeld met de vraag of ik tevreden was over Telfort. Ik gaf aan dat mijn modem net 2 dagen daarvoor kapot gegaan was en dat het dus mooi uitkwam dat men mij belde. Geen probleem werd mij verzekerd. Alles werd even doorgemeten en inderdaad het lag aan mijn modem. Een nieuwe zou mij per direkt worden toegezonden. Ik heb dus niets ontvangen! Hierop heb ik zelf de klantenservice gebeld(en behoorlijk lang in de wacht gezet). Kennelijk was er iets misgegaan werd mij verteld. Een nieuwe modem zou op 29 november afgeleverd worden. Ik vrij genomen....en wederom niets. Op 30 november werd ik 's-ochtends gebeld door Telfort. Men vroeg of ik tevreden was en wellicht mijn abbonnement wilde wijzigen...???? Hierop gevraagd waar mijn modem bleef, daar ik al enkele weken geen internet heb. Dit kon alleen als ik mijn abbonnement zou wijzigen. Telfort ondersteunt dit modem niet. Ik zou dan eennieuwe krijgen binnen 3 weken, echter moest dan wel de verzendkosten betalen. Ik gaf aan dan nog liever mijn abbonnement op te zeggen. Geen probleem vertelde de dame aan de andere kant, echter de medewerkers van die afdeling waren erg druk. Of ik op een ander moment maar even terug wilde bellen. Ik kon ook terug gebeld worden, echter daar had men pas op 10 december tussen 11 uur en 12 uur tijd voor. Schande ik betaal al weken voor een product wat men niet levert, bovendien wil ik niet weer bellen(en dan een half uur in de wacht hangen).

5 reacties

Badge
@marjolein1972

Vervelend om te lezen dat je problemen met de verbinding ervaart. Mijn excuses voor de manier waarop er met het probleem is om gegaan. Graag help ik je verder door je zo snel mogelijk een nieuw modem toe te sturen. Kun je me je postcode, huisnummer en mobiele nummer in een privébericht sturen?

Jelmer
@marjolein1972

Vervelend om te lezen dat je problemen met de verbinding ervaart. Mijn excuses voor de manier waarop er met het probleem is om gegaan. Graag help ik je verder door je zo snel mogelijk een nieuw modem toe te sturen. Kun je me je postcode, huisnummer en mobiele nummer in een privébericht sturen?

Jelmer

Misschien ook bekend wanneer ik deze kan verwachten dan?????
Ik betaal nog steeds voor helemaal niets 😞
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat Jelmer nagekomen is wat hij belooft heeft. Ik heb inmiddels alles ontvangen en alles werkt perfekt!!!

Ik ga ervanuit dat dit geen verdere kosten met zich meebrengt.

Wellicht dat Jelmer beter de mensen aan de telefoon te woord kan staan, dit scheelt veel ergernis 🙂

Reageer