beantwoord

Authenticiteit melding bij inloggen mobiel op wifi

• 23 december 2018
  • 1 reactie
  • 219 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb een aantal dagen geleden een printer aangesloten op mijn netwerk, deze is dus draadloos.....weet niet of hier de oorzaak door is maar zodra ik met 2 mobiele telefoons probeer in te loggen dan krijg ik de melding zoals hierboven, mobiel blijft proberen maar ik krijg geen verbinding met Wi-Fi.....ik heb een router Expedia box en mijn computer doet het gewoon.
Wat is er fout, ligt de oorzaak bij mijn mobiel 2x of is het de router....probleem Heb ik sinds gister
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 24 december 2018, 12:06

Hoi Charissa, je geeft aan een aantal dagen geleden een printer te hebben toegevoegd aan jouw modem. Sindsdien kun je geen verbinding meer krijgen met de WiFi op jouw telefoons? De printer heeft wel verbinding met de WiFi?

Nu wil je weer inloggen met jouw telefoon en nu krijg je een authentificatie fout. Zou je de WiFi verbinding op jouw telefoon eens willen vergeten? Daarna zoek je de verbinding weer opnieuw op en log je in met de gegevens achter op jouw modem. Lukt dat?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Charissa, je geeft aan een aantal dagen geleden een printer te hebben toegevoegd aan jouw modem. Sindsdien kun je geen verbinding meer krijgen met de WiFi op jouw telefoons? De printer heeft wel verbinding met de WiFi?

Nu wil je weer inloggen met jouw telefoon en nu krijg je een authentificatie fout. Zou je de WiFi verbinding op jouw telefoon eens willen vergeten? Daarna zoek je de verbinding weer opnieuw op en log je in met de gegevens achter op jouw modem. Lukt dat?

Reageer