Apple TV vs. Zyxel P-2812 Modem

• 30 januari 2013
  • 0 reacties
  • 1943 keer bekeken

Hallo allen,

Allereerst wil ik zeggen dat ik erg content ben over de werking van het draadloze netwerk en interactieve TV via Telfort.
Echter heb ik het volgende "probleem" :

Ik heb een Apple TV 2 op het netwerk staan, gejailbreaked op precies te zijn.
Het lukt me maar niet om een thuisnetwerk op te zetten, ik loop tegen het volgende aan:
Apple iD / password wordt niet herkend.

Nu heb ik op diverse Apple fora gekeken en die verwijzen bij deze problemen naar de instellingen van de Modem,
ik heb inmiddels ingelogd op het modem (Zyxel P-2812HNU (L)- x series) en de firewall al eens uigezet maar helaas geen succes gehad.
Op dit forum gezocht naar mensen met vergelijkbare problemen maar niet echt tegengekomen, maar ik lees wel continue over het aan/uit-zetten
van poorten om ervoor te zorgen dat bepaalde data wel doorgelaten worden. Aangezien ik er totaal geen verstand van heb en de meeste termen
mij niets zeggen durf ik niet zomaar allerlei instellingen te wijzigen, ben namelijk erg blij met wat ik wel werkende heb :)

Kan iemand mij vertellen welke acties ik zou moeten ondernemen om mijn Apple TV wel aan de praat te krijgen?
Ik weet niet of het er toe doet maar hij staat gewoon wireless aangesloten en is zichtbaar in mijn netwerk.

Alvast bedankt voor de reacties

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer