Ander modem gebruiken

• 16 november 2012
  • 3 reacties
  • 2373 keer bekeken

Badge
Ik heb een zyxel prestige 623R modem en die werkt gewoon goed maar daar zit maar 1lan poort in en heeft geen draadloos netwerk.
Dus had ik een switch gekocht zodat ik op meerdere pc internet had.Alleen de switch werkt niet goed dus heb ik maar op 1 pc internet.
Toevallig heb ik ook nog nog een tp-linkw8901G modem/router en draadloos internet. Mijn vraag is op die tp-link die zyxel modem kan vervangen en hoe moet ik die instellen?

alvast bedankt.

3 reacties

Vaandag al 15 dagen, en we kunnen nog niet van keuzemenu aan de telefoon gebruik maken
Vaandag al 15 dagen, en we kunnen nog niet van keuzemenu aan de telefoon gebruik maken

lijkt me geplaatst in het vekeerde topic, en als het bewust hier geplaatst is ook flauw naar topicstarter deze vervuiling.
.......................Mijn vraag is op die tp-link die zyxel modem kan vervangen en hoe moet ik die instellen?

alvast bedankt.

Met deze gegevens kan je het altijd proberen. Zou moeten werken.

Uit:
http://klantenservice.internet.telfort.nl/Online-technische-hulp/Internet.aspx#openfaq10893

Wat zijn de netwerkinstellingen?
(handig voor als u een modem gebruikt dat u niet via Telfort heeft besteld)

De netwerkinstellingen zijn de instellingen die u in uw modem moet zetten, om te kunnen internetten via Telfort Internet.
    In het modem dat u van Telfort krijgt zijn deze instellingen reeds aanwezig. Als u een eigen modem heeft, zult u deze zelf in moeten stellen.
    Hieronder staan de algemene instellingen. Het kan zijn dat deze er in uw modem anders uitzien.

Als u er niet uitkomt, kunt u contact opnemen met de fabrikant van uw modem en hen deze instellingen geven. Zij kunnen u dan helpen met het instellen van uw modem voor het Telfort netwerk.

Mode: RFC1483 Bridged
    Protocol: ENET ENCAP (Ethernet Encapsulation / IPoE)
    Multiplexing: LLC (Logical Link Control)
    Encapsulation: AAL5 snap
    VPI: 0
    VCI: 34
    IP-adres: Dynamisch
    Een gebruikersnaam of wachtwoord evenals een "hostname" hoeft u NIET in te voeren.

Reageer