beantwoord

Afspraak monteur

  • 13 december 2019
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Monteur misgelopen 

Nieuwe afspraak willen maken maar verkeerde briefje van monteur gehad nu kan ik dus geen nieuwe afspraak maken of hij komt pas later de week erg vervelend en nu al 2a3weeken geen internet en 4a5dagen geen tv op eens.

Zou graag een spoetgeval willen krijgen voor het repareren van de apparatuur.

Alvast bedankt en hoor snel van u. Met vriendelijke groet Eljakim wijnholds.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 16 december 2019, 14:57

Hoi @Eljakim, welkom hier op het Forum.

Je zit dus al een tijdje zonder diensten. Er was een monteur geweest, maar die had je gemist. Dat is jammer. Ik heb nu een nieuwe afspraak voor je gemaakt. Morgen tussen 1900-2100 komt de monteur. Mocht dat tijdstip niet uitkomen uitkomen, dan wil ik je aanraden om nog even weer te bellen met 0900-9596 om de afspraak te verplaatsen. Ik hoor graag hoe het bezoek is verlopen. 

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Eljakim, welkom hier op het Forum.

Je zit dus al een tijdje zonder diensten. Er was een monteur geweest, maar die had je gemist. Dat is jammer. Ik heb nu een nieuwe afspraak voor je gemaakt. Morgen tussen 1900-2100 komt de monteur. Mocht dat tijdstip niet uitkomen uitkomen, dan wil ik je aanraden om nog even weer te bellen met 0900-9596 om de afspraak te verplaatsen. Ik hoor graag hoe het bezoek is verlopen. 

Reageer