beantwoord

Afgelopen jaar alleen maar problemen met WiFi Experia Box V8

• 28 mei 2020
  • 7 reacties
  • 160 keer bekeken

Hallo,

Het afgelopen jaar heb ik constant problemen gehad met de wifi. 

Mijn WIFi verbinding thuis valt om de haverklap weg, of mijn internet gaat sloom. Ik heb de afgelopen maanden al verschillende keren contact gehad met de klantenservice, maar dat is uitgelopen op niets. Ik heb ook verschillende keren de stappenplan opgevolgd, maar ook dat zonder resultaat. De snelheid van mijn internet is  niet  hetzelfde als dat het zou moeten zijn, namelijk 40 mbit.

Ik heb een Experia V8 en heb het idee dat hij toe is aan vervanging.

Daarnaast heb ik de stappenplannen gevolgd die op de site van Telfort staan gevolgd, maar het heeft niet gewerkt.

Ik hoop dat jullie mijn nu wel kunnen helpen, want we weten echt niet meer wat we moeten doen. 

Telefonisch is contact opzoeken niet mogelijk.

Hoop dat ik nu wel een verlossend antwoord krijg van jullie. 

icon

Beste antwoord door Youssef. 11 juni 2020, 15:32

@Youssef. Dankjewel, dat is goed om te weten! Het lijkt mij een goed idee om het modem te vervangen, gezien alles dat je al hebt geprobeerd. Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen.

Laat je het weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt? Ik ben benieuwd hoe het daarna met de verbinding gaat.

De nieuwe modum is vandaag binnengekomen, hartelijk dank!

De verbinding is vele malen beter nu, ontzettend bedankt.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Youssef., sorry, door de drukte is onze reactie niet zo snel als we zouden willen. Ik begrijp dat je al een hele tijd bezig bent met de WiFi verbinding, maar dat het allemaal nog geen verschil maakt. Ik snap wel dat je op een gegeven moment niet meer weet wat je nog kan proberen, goed dat je het aankaart.

Je vertelt dat je al verschillende stappenplannen op de site gevolgd hebt, goed dat je dit hebt geprobeerd. Kan je me iets specifieker vertellen wat je allemaal hebt geprobeerd? Dat geeft mij een beter beeld van de situatie. Heb je 't modem ook al een volledige reset gegeven en daarna onze WiFi check doorlopen, om de instellingen zo optimaal mogelijk in het modem te zetten? Dat helpt in de meeste gevallen heel goed, omdat een draadloze verbinding heel vatbaar is voor andere signalen en storingsbronnen in je omgeving.

Ik hoor het graag van je, dan kijken we vanaf daar verder.

Hi @Youssef., sorry, door de drukte is onze reactie niet zo snel als we zouden willen. Ik begrijp dat je al een hele tijd bezig bent met de WiFi verbinding, maar dat het allemaal nog geen verschil maakt. Ik snap wel dat je op een gegeven moment niet meer weet wat je nog kan proberen, goed dat je het aankaart.

Je vertelt dat je al verschillende stappenplannen op de site gevolgd hebt, goed dat je dit hebt geprobeerd. Kan je me iets specifieker vertellen wat je allemaal hebt geprobeerd? Dat geeft mij een beter beeld van de situatie. Heb je 't modem ook al een volledige reset gegeven en daarna onze WiFi check doorlopen, om de instellingen zo optimaal mogelijk in het modem te zetten? Dat helpt in de meeste gevallen heel goed, omdat een draadloze verbinding heel vatbaar is voor andere signalen en storingsbronnen in je omgeving.

Ik hoor het graag van je, dan kijken we vanaf daar verder.

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb de modum inderdaad meerdere malen gerest, maar het mocht helaas niet baten. Daarnaast heb ik ook de Wifi check gedaan, maar ook dit heeft geen invloed gehad. Ik heb t afgelopen jaar constant problemen gehad én nog steeds heb ik er iedere dag last van. 

Ik hoop dat u mij verder kunt helpen en dat u het probleem voor me gaat oplossen.

Reputatie 8
Badge +11

@Youssef. Dankjewel, dat is goed om te weten! Het lijkt mij een goed idee om het modem te vervangen, gezien alles dat je al hebt geprobeerd. Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen.

Laat je het weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt? Ik ben benieuwd hoe het daarna met de verbinding gaat.

Hallo Alexandra,

Dat zal ik zeker doen. Bedankt voor uw hulp, heel fijn!

De verbinding is vele malen beter nu, ontzettend bedankt.

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Youssef. Super, dankjewel voor de updates en wat fijn om te horen :slight_smile: Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen doen.

Reageer