beantwoord

Aansluiting momenteel niet bekend in de systemen.

  • 27 december 2019
  • 8 reacties
  • 153 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen . Heb inmiddels alles gereset.. Stekkers eruit gehad . Internet werkt wel. Maar alle apparaten in huis komen niet op de WiFi.. 

Deze melding: 

Aansluiting momenteel niet bekend in de systemen.

 

icon

Beste antwoord door Hulskersw 28 december 2019, 11:25

Inderdaad . Nog niet aangesloten op de glasvezel.  Maar dat was het probleem niet.. Er waren 2 WiFi signalen hier in huis. Zelfde nummer. Bleek dat in ons kantoor een cheap wireless wifi versterker zat ingeplugd.. Die kreeg geen verbinding met internet . Onze telefoons pakten dus steeds die wifi . En niet van de experia . Stekker er uit van dat ding . Opgelost.. Met dank aan de kpn monteur die vanmorgen om 0800 op de stoep stond . Glasvezel ook aangesloten nu.  En telfort bedankt voor het regelen van die monteur. Case closed  

Bekijk reactie

8 reacties

Hallo @Hulskersw , welk merk en type modem heb je en heb je een glas- of xDSL-aansluiting?

 

Reputatie 1

Glasvezel.. Sinds een paar weken . En hier hangt een experia box v8. En een experia wifi versterker  

Hallo @Hulskersw , heb je de witte of de zwarte versterker?

Heb je de glasvezelkast ook al een stroomloos gemaakt? 

Indien nee, haal de stroom af van de glasvezelkast, de modem en de wifiversterker.

Zet eerst de glasvezelkast aan, wacht totdat deze volledig ‘op stoom’ is en zet dan de modem aan, wacht daar ook totdat deze volledig ‘op stoom’ is.

Heb je nu wèl WiFi?

Zet nu de WiFi versterker aan en wacht totdat deze volledig ‘op stoom’ is.

Heb je nu betere wifi, minder wifi of geen wifi?

 

Reputatie 1

De zwarte.. Maar kan de glasvezel kast niet stroomloos maken.. Kastje gaat alleen de oranje kabel van buiten in.. 

Reputatie 1

 

Hallo @Hulskersw , je bent nog aangesloten via xDSL en nog niet via glasvezel. Op de foto zie je slechts een bescherm kap waar de glasvezel modem nog gemonteerd moet worden.

 

Reputatie 1

Inderdaad . Nog niet aangesloten op de glasvezel.  Maar dat was het probleem niet.. Er waren 2 WiFi signalen hier in huis. Zelfde nummer. Bleek dat in ons kantoor een cheap wireless wifi versterker zat ingeplugd.. Die kreeg geen verbinding met internet . Onze telefoons pakten dus steeds die wifi . En niet van de experia . Stekker er uit van dat ding . Opgelost.. Met dank aan de kpn monteur die vanmorgen om 0800 op de stoep stond . Glasvezel ook aangesloten nu.  En telfort bedankt voor het regelen van die monteur. Case closed  

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Hulskersw, ik lees dat alles inmiddels is opgelost. Dat is helemaal top om te lezen. Bedankt voor de terugkoppeling. Veel plezier van de diensten en alvast een goede jaarwisseling gewenst. 

Reageer