beantwoord

Aansluiting momenteel niet bekend in de systemen

• 12 december 2018
  • 4 reacties
  • 307 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds een paar uur onderstaande storing verschillende resets uitgevoerd zonder succes. Altijd heel tevreden geweest over Telfort maar dit is knap irritant. Tv werkt nog wel. Hoe kunnen we dit oplossen?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 december 2018, 08:53

Hoi Fay88, wat irritant dat jouw aansluiting niet meer herkend wordt. Dus zowel het internet als de tv is er mee opgehouden. Dat is flink balen. 😞 Ik wil dan ook graag eens meekijken naar wat er aan de hand is. Ik heb alleen geen gegevens van je om op onderzoek te gaan. Zou je jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1
Experiabox V8 alle lampjes branden gewoon. Tv doet het nu helaas ook niet meer wel logisch maar dat was eerst nog iets 😓
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Fay88, wat irritant dat jouw aansluiting niet meer herkend wordt. Dus zowel het internet als de tv is er mee opgehouden. Dat is flink balen. 😞 Ik wil dan ook graag eens meekijken naar wat er aan de hand is. Ik heb alleen geen gegevens van je om op onderzoek te gaan. Zou je jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 8
Het plaatje van de smartphone toont alleen een data-verbinding met een "Tele-2" mobiele verbinding. Ik zie geen WiFi icoontje actief. Je zult op die wijze geen verbinding kunnen maken met router of internet via je thuis netwerk.
Reputatie 8
Badge +11
@Fay88 Heb je inmiddels de oplossing al gevonden? Ik heb namelijk geen reactie meer van je gehad. Mocht ik nog mee mogen kijken, dan hoor ik dat graag.

Reageer