beantwoord

Zyxel P-2812HNU-F1 telefoon (analoog) werkt niet

• 23 september 2018
  • 3 reacties
  • 348 keer bekeken

Bij mijn modem Zyxel P-2812HNU-F1 zijn inmiddels de 2 aansluitingen voor de analoge telefoon defect (de eerste doet het al lang niet meer).

In de configuratie zijn de telefoons wel geactiveerd, en de SIP accounts geregistreerd, maar er is geen telefoon mogelijk, niet binnenkomend en niet naar buiten. De LED's voor de 2 telefoonaansluitingen zijn altijd uit. Test met een tweede telefoontoestel is ook negatief.

Bovendien is het web-/configuratie interface heel traag, some helemaal niet bereikbaar en ook de internetverbinding valt weg of is traag. Dit is meestal door uitschakelen te herstellen, maar het gebeurd te vaak.

Ik vraag dus om vervanging van de modem.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 september 2018, 14:25

Hallo chyakeko, welkom op ons forum! Het klinkt alsof de telefoniepoorten van je modem de geest hebben gegeven, heb je als eerste de reset die jimny noemt al kunnen doen? Ik wil ook voor je kijken of ik hierover iets voor je kan zien. Op je profiel zie ik nu alleen je postcode staan. Zou je daar ook het huisnummer en het klantnummer kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik met je meekijken.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je het modem al gereset door met een puntig voorwerp het reset knopje 30 sec in te drukken, als dat ook niet helpt zet dan in je forumprofiel je klantnummer dan weet webcare wie bent zodat ze wellicht een nieuw modem kunnen sturen
Reputatie 8
Badge +11
Hallo chyakeko, welkom op ons forum! Het klinkt alsof de telefoniepoorten van je modem de geest hebben gegeven, heb je als eerste de reset die jimny noemt al kunnen doen? Ik wil ook voor je kijken of ik hierover iets voor je kan zien. Op je profiel zie ik nu alleen je postcode staan. Zou je daar ook het huisnummer en het klantnummer kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik met je meekijken.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo chyakeko, ik zie nog geen reactie van je. Heb je al kans gehad om bovenstaande berichten te bekijken?

Reageer