beantwoord

Zomaar ineens een nieuw nummer vast telefoon

• 29 december 2017
  • 26 reacties
  • 608 keer bekeken

op 27-12-2017 heb ik mijn abonnement tv uit gebreid naar tv plus niks mis mee . maar ze hebben mijn vaste telefoonnummer ook veranderd .ik hier op heb ik gelijk gebeld en dat zouden terug draaien . tot mijn stomme verbazing kom ik tot de conclusie dat mijn vaste nummer nu verwijderd is en dat ik nu twee nieuwe nummers voor mijn vaste telefoon heb . ( aan gezien dat ik hartpatiënt ben en zit te wachten voor een oproep voor een operatie ) .ik heb vandaag weer gebeld en ik zou nu een brief krijgen waarom het is veranderd .duidelijk gemaakt dat ik hier niet mee akkoord en dat ik mijn eigen vaste nummer terug wil volgens de klantenservice kan dat nu niet geregeld worden
icon

Beste antwoord door Deborah 10 januari 2018, 12:11

Hoi kookiker, fijn dat je telefoonnummer weer werkt! Heel erg graag gedaan 😳. Ik hoop dat de schade voor je minimaal is gebleven. Om je enigszins tegemoet te komen heb ik een maand abonnementskosten voor je vergoed. Hopelijk kan het hiermee een beetje worden goed gemaakt. Je ontvangt dit bedrag binnen 2 weken op je rekening. Voor jou helaas niet relevant, maar we hebben intern de fout gevonden zodat andere klanten niet hetzelfde overkomen. Bedankt daarom voor het melden! Ik wens je nog veel sterkte met de operatie.
Bekijk reactie

26 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi kookiker, dit klinkt helemaal niet best. Wat jammer dat het zo is gelopen! Ik zie dat er vanochtend naar aanleiding van het gesprek met de klantenservice nummerbehoud is aangevraagd is voor 024*****64. De aanvraag is gedaan, alleen moet het nog verwerkt worden. Ik heb geprobeerd om je nummer door te schakelen naar het foutieve nummer, alleen dat werkt helaas niet 😞. Aangezien het weekend is durf ik niet met zekerheid te zeggen hoe lang het gaat duren. Ik verwacht dat het begin van de komende week verwerkt is. Toch adviseer ik om morgen via Facebook of Twitter om een update te vragen. Mijn collega's van Facebook en Twitter zijn morgen namelijk aan het werk.

Aangezien er spoed bij zit en ik graag meedenk, is het mogelijk om het ziekenhuis te bellen en een ander telefoonnummer door te geven? Op deze manier ben je in ieder geval voor het ziekenhuis bereikbaar.
Reputatie 4
Badge +10
@kookiker, ik ben erachter hoe lang het kan duren voordat je nummer terug is. Het kan maximaal 5 werkdagen duren. Sorry 😞 Ik hoopte dat ik beter nieuws zou hebben. Mijn advies is om met het ziekenhuis contact op te nemen en een ander telefoonnummer door te geven. Zodra het is opgelost kijk ik graag naar de mogelijkheden om het hopelijk een beetje goed te maken. Intern zoek ik uit hoe dit kon gebeuren.

Trouwens, om je nummer eerder terug te krijgen, kan het helpen om morgen je modem te herstarten.
goedemorgen Deborah

ik heb vanmorgen mijn modem herstart .maar dat heeft nog niet geholpen mijn oude tel werkt nog niet .ik wacht die 5 dagen wel .en hoop dat het dan wel werkt . ( door dit akkefietje heb ik ook verschillende bedrijven moeten bellen o.a woningbouw- Wijkverpleging enz enz. ) met het ziekenhuis heb ik het al geregeld zij bellen mij op mijn Prepaid nummer . ik laat het u weten als mijn oude nummer weer werkt
Reputatie 4
Badge +10
Hoi kookiker, kun je nogmaals de herstart doen door je modem te resetten? Dus niet alleen de herstelknop indrukken. Het is belangrijk dat je de resetknop ingedrukt houdt, totdat het powerlampje rood gaat branden. Ik vind het vervelend dat terughalen van je vaste telefoonnummer voor extra werk zorgt 😞. Gelukkig heb je het een en ander kunnen regelen.
hoi Deborah
ik heb de modem nog een keer ge resset maar het maakt geen verschil het oude telefoonnummer werkt nog steeds niet :?
hoi Deborah
ik ben eens verder gaan kijken en ik ben de modem is in gedoken ( http://192.168.2.254/)
en daar zie ik
VoIP status
SIP SIP nummer Status
SIP SIP1 +3124*****89 Geregistreerd dit moet zijn +3124******64 )
SIP SIP2 Niet geregistreerd
SIP SIP3 Niet geregistreerd
nu zat ik te denken is het mogelijk dat ik dit nummer zelf verander of moet dat via jullie gedaan worden ?
Reputatie 8
Badge +11
Haal de nummers even uit je post. Drie puntjes onder je post > Bewerk.
Nu kan iedereen ze zien.
dank je voor het door geven was er met mijn kop even niet bij
Reputatie 8
Badge +11
Volgens mij worden bij een reset alle instellingen, inclusief het telefoonnummer, gepusht naar het modem.
Als er na een reset nog niet het juiste nummer verschijnt betekent dat dus dat er aan de Telfort-zijde nog wat verkeerd staat.
Het zou mij waarschijnlijk niet beletten om het gewoon te proberen, maar ik zeg niet dat jij dat moet doen.
ik ben vanaf woensdag 27 dec 2017 bezig om mijn eigen nummer terug te krijgen . en dat is bij Telfort gebeurd . al een paar keer naar de winkel geweest een paar keer gebeld met ze en nu via deze forum . eerlijk gezegd word ik er een beetje moe van . ik kijk morgen vroeg nog een keer en mocht hij nog niet werken ga ik weer terug naar de winkel ( het zou binnen 5 dagen geregeld zijn volgens Telfort)
Reputatie 8
Badge +11
Mocht het nog niet goed zijn, probeer dan eerst nog een reset voor je naar de winkel gaat. Hopelijk bespaart je dat de reis.
Binnen 5 werkdagen was (uiterlijk) gisteren, misschien ziet het er vandaag beter uit.
ik heb het geprobeerd maar werkt nog steeds niet ,ik probeer het straks nog een keer anders word het toch naar de winkel gaan
Reputatie 8
Badge +11
Dat is dan op z'n minst slordig te noemen.
Succes, en laat de afloop even weten.
ik word er niet vrolijk van dit alles, het zou met spoed behandeld worden .ik laat het u weten hoe dit afloopt
vandaag met mijn scootmobiel een uurtje in de kou naar de telfort winkel geweest het enige wat ze me vertelde dat ik nog twee dagen moet wachten ( ik vind dit niet normaal ) ben er dus niks mee opgeschoten . dus weer een uurtje naar huis .:@:@:@
Reputatie 8
Badge +11
Ik wordt er niet vrolijk van als ik zulke dingen lees 😠
Ik wacht maar af ik heb gedaan wat kon . Maar ik baal ontzettend :@:@:@
Reputatie 4
Badge +10
Hoi kookiker, ik kan me heel goed voorstellen dat je van de situatie baalt! Wat betreft de gegevens van je modem, daar wordt aan onze kant aan gewerkt om je vaste telefoonnummer terug te halen. Ik zie dat er voortgang in zit, omdat een van de nummers is uitgeschakeld. Als je nog vragen hebt, dan kun je natuurlijk naar de winkel of ons bellen. Aangezien het buiten geen lekker weer is, kun je ook vragen in dit topic stellen. Dan hoef je niet helemaal naar de winkel. De aanvraag van je vaste telefoonnummer ziet er goed uit. Het is helaas even afwachten 😞. Zoals ik zei zodra het is opgelost, dan kijk ik graag naar de mogelijkheden om je te compenseren voor het ongemak 🙂. Aangezien de doorlooptijd van je nummer terughalen standaard 5 werkdagen is verwacht ik dat het morgen is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, dan ga ik of een andere collega van het forum er weer induiken.
eindelijk hij werkt weer op mijn oude nummer bedankt voor alle moeite 🆒
goede morgen Deborah
alles loop weer zoals het moet
Reputatie 4
Badge +10
Hoi kookiker, fijn dat je telefoonnummer weer werkt! Heel erg graag gedaan 😳. Ik hoop dat de schade voor je minimaal is gebleven. Om je enigszins tegemoet te komen heb ik een maand abonnementskosten voor je vergoed. Hopelijk kan het hiermee een beetje worden goed gemaakt. Je ontvangt dit bedrag binnen 2 weken op je rekening. Voor jou helaas niet relevant, maar we hebben intern de fout gevonden zodat andere klanten niet hetzelfde overkomen. Bedankt daarom voor het melden! Ik wens je nog veel sterkte met de operatie.
hallo Deborah
bedankt dat voor de vergoeding en die heb ik ook ontvangen maar nu moet ik alsnog betalen ? dus dat schiet niet echt op
Als je een maand betaald en dat weer terug krijg heb je 1 maand gratis.
Als je een maand niet betaald en een maand terug krijgt heb je 2 maanden gratis.
En Deborah heeft het over 1 maand vergoeden. Volgens mij klopt het wel zo.
hallo Nelly wat je hier schrijft klopt
maar in mijn geval ik krijg een maand vergoed maar mag dan daarna weer betalen dus ik krijg dan toch niks vergoed?
Dan heb je toch een maand geen abo kosten.
Je betaald 42,50, krijgt 42,50 terug.
42,50 - 42,50 = 0.
Oftewel maand gratis internet.
Bedragen zijn als voorbeeld, weet niet welk abo je hebt.

Reageer