beantwoord

Zomaar een ander vast telefoonnummer zonder dat was aanvraagd

ThomasKaas
Wij zijn verhuist en Telfort is mee verhuist. Dat was in augustus 2017. Niets aan de hand alles draaide meteen weer, ik was heel blij. Twee weken voor de kerstdagen waren we onbereikbaar voor familie en vrienden omdat, later bleek, ons vaste telefoonnummer was gewijzigd zonder dat wij dat wisten. Meteen Telfort gebeld hoe dat kan? Wisten zij veel, of ik dat zelf had aangevraagd, NEE DUS. Het heeft tot net voor kerst geduurd voor dat alles rond was en wij weer ons eigen vaste nummer hadden. Maar we zijn nu 4 januari en het feest begint weer van voren af aan. Ons vaste eigen nummer is weg en we zijn WEER onbereikbaar. Er staat weer een onbekend nummer in de router als geregistreerd. ZIEK wordt ik hiervan. TELFORT DOE HIER WAT AAN !
icon

Beste antwoord door Deborah - Telfort 11 januari 2018, 18:02

Hoi Thom, bedankt voor je verduidelijking. De fout in het systeem (een nieuw nummer na een wijziging in het pakket) is bekend en inmiddels opgelost. Wel ben ik nog benieuwd naar wat je precies in Mijn Telfort ziet. Kun je een screenshot maken van het aan- of uitzetten van de opname optie en de vermelding van nummerbehoud, en het delen in dit topic? Eventuele privégegevens kun je afschermen. Dan kan ik het intern bespreken. Ik zie dat na een reset van vandaag je telefoonnummer weer als Sip1 is geregistreerd. Kun je bevestigen dat je weer bereikbaar bent op je eigen nummer?

Bekijk reactie

5 Reacties

Deborah - Telfort
Reputatie 3
Badge +6
Hoi ThomasKaas, welkom op het forum. Dit klinkt echt niet best. Ik kan me goed voorstellen dat je hier echt niet blij mee bent! Als ik het goed begrijp was je vaste telefoonnummer na een verhuizing niet goed overgezet en is onlangs wéér je vaste telefoonnummer gewijzigd. Klopt dit? De tweede keer heb je echt dikke pech gehad :(. Door een wijziging in je abonnement heb je twee dagen terug een ander telefoonnummer gekregen. Dit kwam door een fout in het systeem. Inmiddels is dit opgelost en kunnen andere klanten hier geen slachtoffer van worden. Ik zie dat je vaste telefoonnummer sinds vandaag weer actief is. Mocht het nog niet werken, dan kun je het beste je modem een reset geven. Aangezien je in een korte tijd twee keer je vaste telefoonnummer bent verloren, wil ik je graag tegemoetkomen. Hoor graag wat je van ons verwacht :$.
ThomasKaas
Beste Deborah, bedankt voor je reactie. Nee ik had geen verkeerd nummer. De verhuizing was juist heel goed gegaan. Het probleem ligt bij het aan- of uit zetten van de opname optie. Hier blijkt dat er ergens verborgen ook de vraag wordt gesteld of je nummerbehoud wilt. Gekke vraag zou je zeggen als je de opname van video programma's wilt opnemen. Maar Telfort vindt van niet, sterker nog als niets invult wordt je automatisch een ander toegewezen en wordt jou nummer op plek 2 van de sip geplaatst. Met als gevolg dat niemand je meer kan bereiken. Ik ben juist op dit forum gekomen om vooral deze fouten in de app's en de website aan te geven. Ter info, vandaag nog steeds GEEN verbinding. Ik wil niet praten over een tegemoetkoming, daar verander je jullie systeem niet mee. Telfort geeft aan opties aan en uit te kunnen zetten maar geven dan niet aan wat daar de gevolgen van zijn van andere onderdelen. Zie de lijst van andere forumleden die bijna met hetzelfde probleem zijn geconfronteerd. Ik hoor graag van jullie wat eraan wordt gedaan. Met vriendelijke groet, Thom
Deborah - Telfort
Reputatie 3
Badge +6
Hoi Thom, bedankt voor je verduidelijking. De fout in het systeem (een nieuw nummer na een wijziging in het pakket) is bekend en inmiddels opgelost. Wel ben ik nog benieuwd naar wat je precies in Mijn Telfort ziet. Kun je een screenshot maken van het aan- of uitzetten van de opname optie en de vermelding van nummerbehoud, en het delen in dit topic? Eventuele privégegevens kun je afschermen. Dan kan ik het intern bespreken. Ik zie dat na een reset van vandaag je telefoonnummer weer als Sip1 is geregistreerd. Kun je bevestigen dat je weer bereikbaar bent op je eigen nummer?
ThomasKaas
Beste Deborah, ons vaste telefoonnummer op Sip1 werkt. We echter niet meer bij de combivoordeel, onze fout, omdat we nu twee maal een aanvraag hebben op opname en dat moet zijn op opname en voordeel op maandbedrag. Dat kunnen we pas volgende maand weer proberen. Maar ik heb in ieder geval geen verscholen vraag gezien over nummerbehoud. Ik denk dat het nu goed werkt. Mocht het in de toekomst toch weer anders zijn, kom ik hierop terug. Ik ben best bereid om zaken die niet goed werken op app of website dat aan jullie door te geven. Bedankt dat je open staat voor de kritiek en mogelijk tot schrijfs. Gr. Thom
Deborah - Telfort
Reputatie 3
Badge +6
Hoi Thom, goed om te lezen dat je vaste telefoonnummer weer werkt! Ja zeker, als je ergens tegenaan loopt dan zien we het graag terug op het forum. Om je te helpen, maar ook als het nodig is om de organisatie te informeren. Ik vermoed dat de verscholen vraag over nummerbehoud naar aanleiding van andere meldingen eruit is gehaald! Wat betreft Combivoordeel, ik zie dat het Opnemen pakket geactiveerd is als Combivoordeel. Begrijp ik goed dat je de factuurkorting als Combivoordeel wil en voor het Opnemen pakket wil betalen? Ik zie dat het Opnemen pakket op 11 januari als Combivoordeel is geactiveerd. Je kunt inderdaad over een maand het omwisselen :$.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)