Zeer slechte verbinding met vaste telefoon

• 10 februari 2017
  • 2 reacties
  • 229 keer bekeken

Sinds woensdag 8 feb heb ik een erg slechte verbinding met de vaste telefoon. men hoort mij wel maar ik hoor slechtskleine stukjes van het gesprek.
Ik gebruik een Philips Dec telefoon pas 1,5 jaar oud. en heb twee andere telefoons en een nieuwe kabel geprobeerd, niets helpt. Ook heb ik de router 'n keer gereset en dat hiep ook al niet. Ik heb donderdag 9 feb een ander router ontvangen, een experiabox maar die heeft het probleem ook niet opgelost.
Men zou het probleem oplossen en mij op m'n mobiele telefoon terug bellen maar dat is vandaag vrijdag 10 feb nog niet gebeurd.
Dus nu 3 dagen zonder vaste telefoon!!

Wanneer is dit probleem opgelost?

2 reacties

Badge +1
Hallo Jan, welkom op ons forum!

Bijzonder dat de telefonie ook niet goed werkt met een andere telefoon, een andere kabel én zelfs met een vervangende Experia Box! Wat ik ook apart vind is dat de andere partij jou zonder problemen wel kan horen.

Je geeft dus aan dat je ook met twee andere telefoons getest hebt. Zijn dat twee andere DECT-telefoons geweest op het zelfde basisstation of zijn dat twee compleet verschillende telefoontoestellen?
Badge +1
Hi Jan, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!

Reageer