beantwoord

Wijzigen abonnement - Vast Bellen activeren niet mogelijk

• 24 maart 2017
  • 6 reacties
  • 764 keer bekeken

Beste Telfort medewerker,

Ik heb sinds kort een Alles-in-1 standaard abonnement bij Telfort afgesloten. TV en internet werken prima. Ik heb echter tijdens het aanvragen ook bellen geselecteerd, maar dit is niet geactiveerd en ik heb geen telefoonnummer ontvangen. Ik heb geprobeerd om mijn abonnement te wijzigen in MijnTelfort door bij extra's een vast telefoonnummer toe te voegen. Als ik echter de wijziging wil bevestigen, dan krijg ik telkens de melding dat er iets mis is gegaan en dat ik het later opnieuw moet proberen. Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar krijg telkens dezelfde melding. Kunt u mij helpen een vast telefoonnummer toe te voegen aan mijn Alles-in-1 abonnement?

Bij voorbaat hartelijk dank.

Groeten,

Janneke
icon

Beste antwoord door Leon 28 maart 2017, 14:06

Hi Janneke,

Je privéberichtje heb ik in goede orde ontvangen, dank hiervoor! Ik heb gelijk ook een telefoonnummer voor je aangevraagd! Aangezien dat je geen telefoonnummer wilde overnemen en je dus een compleet nieuw nummer krijgt verwacht ik dat de telefoon het morgen al wel zal gaan doen. Het lampje bij telefoon op het modem zal dan branden en het nummer kun je het makkelijkst checken door iemand te bellen op een telefoon waar het nummer dan zichtbaar op komt.

Ik weet niet of je de telefoon voornamelijk wilt gebruiken om op gebeld te worden of ben je ook van plan om veel naar vaste of mobiele nummers te gaan bellen?
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Log eens in op je mijn telfort en kijk dan onder mijn abonnement of vast bellen er wel bij in zit
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Janneke, welkom op ons forum!

Kijk inderdaad nu nog eens in Mijn Telfort bij de abonnementsgegevens. Misschien is verzoek wel verwerkt ondanks de foutmelding.

Als het nog niet is doorgevoerd ben ik benieuwd welke internetbrowser dat je gebruikt? En probeer het eens in een andere browser.

Stuur mij tot slot een privébericht met hierin je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Na ontvangst kijk ik aan mijn kant naar de status van de aanvraag.

Alvast bedankt!
Hoi Leon,

Ik heb bij abonnementsgegevens gekeken, maar onder Pakket staan enkel Internet en Televisie vermeld.

Ik heb in eerste instantie Google Chrome gebruikt. Ik heb het daarna ook met Microsoft Edge en Mozilla Firefox geprobeerd, maar bij alle drie de internetbrowsers krijg ik dezelfde foutmelding.

Ik zal daarom een privébericht naar je sturen met mijn gegevens.

Bij voorbaar hartelijk dank voor je hulp.
Reputatie 5
Badge +1
Hi Janneke,

Je privéberichtje heb ik in goede orde ontvangen, dank hiervoor! Ik heb gelijk ook een telefoonnummer voor je aangevraagd! Aangezien dat je geen telefoonnummer wilde overnemen en je dus een compleet nieuw nummer krijgt verwacht ik dat de telefoon het morgen al wel zal gaan doen. Het lampje bij telefoon op het modem zal dan branden en het nummer kun je het makkelijkst checken door iemand te bellen op een telefoon waar het nummer dan zichtbaar op komt.

Ik weet niet of je de telefoon voornamelijk wilt gebruiken om op gebeld te worden of ben je ook van plan om veel naar vaste of mobiele nummers te gaan bellen?
Hi Leon,

Bedankt voor de goede service en voor het aanvragen van het telefoonnummer. De telefoon werkt inmiddels al.

Vooralsnog wil ik de telefoon voornamelijk gebruiken om gebeld te kunnen worden. Mocht dit in de toekomst veranderen, dan zal ik overwegen om eventueel één van de extra opties voor bellen (bv. bellen onbeperkt vast of mobiel) te activeren.

Nogmaals hartelijk dank voor je hulp.

Groeten,

Janneke
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Janneke,

Ik zie dat ik hier niet meer op jouw laatste berichtje heb gereageerd!

Wat fijn dat de telefoon het nu doet! :D

Blijk het dat je inderdaad toch meer zelf gaan bellen en belkosten boven de € 5,- krijgen dan is zo'n bundel rendabel.

Uiteraard graag gedaan!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Wil je feedback geven op hoe je mijn persoonlijke ondersteuning hebt ervaren? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Daar help je mij enorm mee! 🙂