Ik heb sinds kort een Alles-in-1 standaard abonnement bij Telfort afgesloten. TV en internet werken prima. Ik heb echter tijdens het aanvragen ook bellen geselecteerd, maar dit is niet geactiveerd en ik heb geen telefoonnummer ontvangen. Ik heb geprobeerd om mijn abonnement te wijzigen in MijnTelfort door bij extra's een vast telefoonnummer toe te voegen. Als ik echter de wijziging wil bevestigen, dan krijg ik telkens de melding dat er iets mis is gegaan en dat ik het later opnieuw moet proberen. Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar krijg telkens dezelfde melding. Kunt u mij helpen een vast telefoonnummer toe te voegen aan mijn Alles-in-1 abonnement?
Bij voorbaat hartelijk dank.
Groeten,
Janneke
Beste antwoord door Leon
Je privéberichtje heb ik in goede orde ontvangen, dank hiervoor! Ik heb gelijk ook een telefoonnummer voor je aangevraagd! Aangezien dat je geen telefoonnummer wilde overnemen en je dus een compleet nieuw nummer krijgt verwacht ik dat de telefoon het morgen al wel zal gaan doen. Het lampje bij telefoon op het modem zal dan branden en het nummer kun je het makkelijkst checken door iemand te bellen op een telefoon waar het nummer dan zichtbaar op komt.
Ik weet niet of je de telefoon voornamelijk wilt gebruiken om op gebeld te worden of ben je ook van plan om veel naar vaste of mobiele nummers te gaan bellen?