beantwoord

Wel internet geen huistelefoon. Ik kan niet bellen en gebeld worden

• 26 februari 2018
  • 15 reacties
  • 510 keer bekeken

Reputatie 1
Is er storing ik kan de huistelefoon niet gebruiken. Gebeld of gebeld worden
icon

Beste antwoord door jamessteffen 26 februari 2018, 18:51

Net gebeld met de klantenservice. Kreeg te horen, dat er een landelijke storing is. . Streeftijd is 21.30 dat de storing verholpen is, zegt men.

Dat klop heb iemand ook aan de lijn gehad.
Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 1
Hier het zelfde probleem. Regio Apeldoorn.
Reputatie 2
Badge +1
Als je de "vaste" telefoon bedoeld en je hebt daarbij ook internet kun je kijken of je wel internet hebt. Dan zit er geen storing op de lijn. Vaak helpt dan het resetten van het modem door dit even van de stroom te halen en dan weer aan te zetten. Je kunt op "Storingen en Onderhoud" kijken of er een storing is bij jou in de buurt.
Reputatie 1
vaste telefoon werkt hier in Groningen ook niet
Reputatie 1
Ik heb wel Internet en tv.. Modem gereset.. Vaste telefoon doet het nog steeds niet.. Gecheckt op storingen in de regio.. Er zijn geen storingen vermeld.
Reputatie 1
Dat heb ik gedaan dat help niet ressetten
Reputatie 1
hier in utrecht het zelfde probleem
Reputatie 8
Badge +9
Als je de "vaste" telefoon bedoeld en je hebt daarbij ook internet kun je kijken of je wel internet hebt. Dan zit er geen storing op de lijn.
Het kan een storing zijn bij imscore, het bedrijf dat het telefonieplatform voor Telfort beheerd.
Wel internet maar geen vaste telefoon is dus mogelijk.
Reputatie 1
Ook hier in Maarssen geen inkomende of uitgaande telefoon! Wel 8nternetben tv......
Reputatie 1
Net gebeld met de klantenservice. Kreeg te horen, dat er een landelijke storing is. . Streeftijd is 21.30 dat de storing verholpen is, zegt men.
Reputatie 1

Dat klop heb iemand ook aan de lijn gehad.
Reputatie 1
Huis telefoon doet het niet heb alles geprobeerd regio Drenthe. Wifi kwam met veel moeite op gang maar dat is gelukt hoewel het niet 100% is nog.
Reputatie 1
Bedankt Ti_Sita voor de informatie! Jammer dat er geen melding is van de storing op de Telfort storingspagina...
Reputatie 1
Bedankt Ti_Sita voor de informatie! Jammer dat er geen melding is van de storing op de Telfort storingspagina...

Nu wel! (van de storingspagina:
"Landelijke storing Vast Bellen
Op dit moment kan je mogelijk niet bellen of gebeld worden via de vaste telefoonlijn.
We werken hard aan een oplossing. Excuses voor het ongemak."
Reputatie 1
telefoon werkt weer bedankt allen🆒
Reputatie 1
Ja bij mijn ook

Reageer