beantwoord

Wel gebeld kunnen worden maar niet kunnen bellen

• 21 juni 2015
  • 2 reacties
  • 802 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem als de gebruiker in dit: https://forum.telfort.nl/vast-bellen-270/niet-bellen-maar-gebeld-kunnen-worden-49782/index1.html#post443193 topic maar de in dat topic aangedragen oplossing werkt bij mij niet.
Ik heb geprobeerd: 1. Modem resetten 2. Bij VOIP domain tel.telefoniedienst.nl wijzigen naar sip.telefoniedienst.nl maar het werkt nu nog steeds niet. Wat kan ik nu nog doen? Ik heb een Zyxel P-2812HNU-F1 modem met firmware V3.11TUE6.b6. Bij VOIP status staat bij Phone status Phone 1 Caller ID DTMF en Phone State ONHOOK.
icon

Beste antwoord door Knal 21 juni 2015, 14:40

Ik heb op internet nog geen antwoord kunnen vinden maar heb inmiddels wel het probleem opgelost: Ik heb de Handset en handset basis station gereset en nu werkt het wel weer. Voor de volledigheid, ik heb de Siemens Gigaset C610.
Bekijk reactie

2 reacties

Ik heb op internet nog geen antwoord kunnen vinden maar heb inmiddels wel het probleem opgelost: Ik heb de Handset en handset basis station gereset en nu werkt het wel weer. Voor de volledigheid, ik heb de Siemens Gigaset C610.
Reputatie 8
Badge +2
@Knal,

Fijn dat het na resetten van de hardware nu werkt. Werkt het nu ook écht naar behoren of kan ik nog iets voor jou betekenen? :)

Michael

Reageer