beantwoord

Wegvallen telefoon gesprek na ontvangst nieuwe modem.

• 1 juli 2020
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Hallo Telfort

Ik heb nu twee maal contact gehad met de storings desk. Helaas hebben de aangegeven oplossingen niet geholpen. Mijn probleem is dat na het installeren van het nieuwe modem mijn vaste telefoon regelmatig een paar seconden wegvalt. het maak niet uit of het naar mobiel of vast is. Nu lees ik dat ik niet de enigste ben, ook een nieuwe telefoon bracht geen oplossing. Ik zou graag mijn oude modem weer terug willen of een die wel goed werkt.

Kees.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 juli 2020, 08:41

Hoi @CornelisS, welkom hier. 

Wegvallende verbinding dus. Dat is knap irritant. Nu heb je het al proberen op te lossen, maar zonder succes. Dat zie ik ook terug. Mijn vermoeden is hetzelfde als die van jou, dat dus het modem de boosdoener is. Ik heb je dan ook een nieuwe gestuurd. Ik hoor graag als je deze getest hebt. 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @CornelisS, welkom hier. 

Wegvallende verbinding dus. Dat is knap irritant. Nu heb je het al proberen op te lossen, maar zonder succes. Dat zie ik ook terug. Mijn vermoeden is hetzelfde als die van jou, dat dus het modem de boosdoener is. Ik heb je dan ook een nieuwe gestuurd. Ik hoor graag als je deze getest hebt. 

Hallo Bart

Het modem in geïnstalleerd, dank  voor het nieuwe modem.

Hopen dat de storing nu voorbij is.

Gr Corneliss

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga daar wel van uit. Zo niet, hoor ik graag weer van je. Fijne avond. 

Reageer