beantwoord

waar in "mijn telfort" kan ik vinden waar ik voicemail kan instellen?

• 15 april 2015
  • 18 reacties
  • 1305 keer bekeken

Reputatie 1
Om voicemail van vastbellen wil instellen, las ik dat ik naar mijn Telfort moest gaan. Na inloggen en heel veel zoeken lees ik alleen dat ik mailadressen kan wijzigen en toevoegen, facturen kan bekijken, doch nergens iets over voicemail instellen.
Kan iemand een rechtsstreekse link geven waar dat te vinden is?
Dat kan ik het hopelijk zelf weer verder.
Mijn dank.
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 23 april 2015, 22:41

Dit kan je terug vinden onder service: http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vast-bellen/gebruiken-en-instellen/telefooninstellingen/voicemail-vast-bellen-instellen-afluisteren-of-uitzetten.htm

Hier de uitleg:

Voicemail afluisteren

Als er een voicemailbericht voor je is ingesproken, dan krijg je daarvan bericht per e-mail. Bij deze e-mail zit een audiobestandje. Deze kun je afluisteren via je mobiel, tablet, laptop of desktop. Je bepaalt zelf op welk e-mailadres je de voicemailberichten wilt ontvangen. Dit kun je aangeven in Mijn Telfort.

Persoonlijke begroeting inspreken

Je kunt een persoonlijke begroeting inspreken van maximaal 20 seconden. Dit bericht krijgen personen te horen wanneer ze worden doorgeschakeld naar jouw voicemail. Wil je geen persoonlijke begroeting inspreken, dan hoort de beller altijd het standaard bericht.

Je persoonlijke begroeting kun je inspreken door te bellen naar 030 - 785 786 2 met de telefoon die is aangesloten op Vast bellen van Telfort.
Bekijk reactie

18 reacties

Badge +2
Nee, helaas kan ik dat niet. Weet wel waar het te vinden is namelijk onder het kopje instellingen van 'vast bellen'.

Laat je weten of het gelukt is?
Badge +2
@Riast,

Deel je nog met ons of het is gelukt na de tip van gebruiker Matthijs1986?

Daphne
Reputatie 1
Helaas, na veel zoeken nergens de optie vast bellen gezien en dus ook geen knopje instellingen.
Als ik inlog op mijn telfort krijg ik de volgende melding
"Welkom op Mijn Telfort!
U heeft een e-mail product bij Telfort. U heeft een e-mailproduct als nog een inbelproduct van Telfort heeft, of bent gemigreerd van Internet, TV & bellen naar Telfort Glasvezel."
Vervolgens kan ik emailinstellingen wijzingen of naar glasvezel gaan.

Ik wil geen email wijzingen en heb geen glasvezel.
Badge +2
Heb je bellen als onderdeel van internet en bellen of daadwerkelijk nog analoog? Dan kan het namelijk wel anders zijn en zal Daphne je verder moeten helpen...
Reputatie 1
Ik heb sinds een maand digitaal bellen als onderdeel van pakket internet, televisie en bellen.
Badge +2
Ik heb sinds een maand digitaal bellen als onderdeel van pakket internet, televisie en bellen.

Dan moet je het normaliter gewoon kunnen. Of je doet iets fout (heb zelf geen mijn telfort waar ik momenteel op in kan loggen) of in de systemen gaat er iets fout. Daphne to the rescue...
Reputatie 1
Zoals eerder gemeld: ik kan alleen emaildingen wijzingen, verder niets.
Reputatie 8
Badge +16
Inloggen op je Mijn Telfort - Rechts in het menu kiezen voor instellingen - midden op de pagina instellingen vast bellen wijzigen.

Reputatie 1
Inloggen op je Mijn Telfort - Rechts in het menu kiezen voor instellingen - midden op de pagina instellingen vast bellen wijzigen.

Wat een mooie pagina. Die zie ik dus duidelijk niet als ik inlog op mijntelfort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 8
Badge +16
Bovenaan dit forum, rechts boven kiezen voor Mijn Telfort - Mijn Internet Tv & Bellen - Inloggen - Homepage rechts in het kader zoals hieronder aangegeven klikken op instellingen en daarna krijg je de bladzijde die ik al eerder hebt gepost.

Als je wat anders ziet wil ik graag een screenprint zien.

Reputatie 1
Nogmaals: ik zie na inloggen een totaal andere pagina waar bovenstaande van beide screenprint niet te zien zijn.
Hoe maak je een screenprint, bij voorkeur zodanig dat niet al mijn privé-gegevens op straat liggen.
Badge +2
@Riast,

Mijn excuses dat het instellen nog steeds niet is gelukt. Graag kijk ik met jou mee. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven. Ik zie jouw reactie tegemoet.

Daphne
Reputatie 1
Inmiddels klantenservice maar gebeld. Blijkt dat ik na verhuizing en samenvoeging oude email met tv en bellen een nieuw emailadres moet gebruiken om in te loggen om gegevens televisie en bellen te kunnen zien.
Badge +2
@Riast,

Dat is duidelijk en gelukkig weet je nu waar je aan toe bent. Laat je nog weten of het instellen van de voicemail is gelukt? Hoe dan ook, dank voor het delen!

Daphne
Reputatie 1
Het is gelukt om het juiste emailadres aan te geven waar ingesproken berichten heen gaan.
Doch nu vraag ik me nog af wat ik moet doen om de boodschap, die mensen horen als ze me bij afwezigheid bellen, kan wijzigen.

En klopt het dat er geen mogelijkheid is om ingesproken berichten af te luisteren via een speciaal telefoonnummer? Want ook die informatie kon ik niet achterhalen.
Reputatie 8
Badge +16
Dit kan je terug vinden onder service: http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vast-bellen/gebruiken-en-instellen/telefooninstellingen/voicemail-vast-bellen-instellen-afluisteren-of-uitzetten.htm

Hier de uitleg:

Voicemail afluisteren

Als er een voicemailbericht voor je is ingesproken, dan krijg je daarvan bericht per e-mail. Bij deze e-mail zit een audiobestandje. Deze kun je afluisteren via je mobiel, tablet, laptop of desktop. Je bepaalt zelf op welk e-mailadres je de voicemailberichten wilt ontvangen. Dit kun je aangeven in Mijn Telfort.

Persoonlijke begroeting inspreken

Je kunt een persoonlijke begroeting inspreken van maximaal 20 seconden. Dit bericht krijgen personen te horen wanneer ze worden doorgeschakeld naar jouw voicemail. Wil je geen persoonlijke begroeting inspreken, dan hoort de beller altijd het standaard bericht.

Je persoonlijke begroeting kun je inspreken door te bellen naar 030 - 785 786 2 met de telefoon die is aangesloten op Vast bellen van Telfort.
Reputatie 1
Bedankt voor je antwoord.
Met dat ik eerst moest uitvinden dat ik met andere naam/account moest inloggen, had ik niet bedacht om opnieuw de zoektocht naar voicemail instellen te doen. Want dan had ik het ook gevonden.
Reputatie 8
Badge +16
Geen probleem, het is 1 minuut werk om het te zoeken en hier te plaatste.:D

Reageer