beantwoord

Vreemd telefoonnummer in mijn verbruiks overzichten

• 15 mei 2015
  • 7 reacties
  • 4747 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
L.s.

Als ik in mijn overzichten naar mijn verbruiksgegevens ga zie ik regelmatig een vreemd telefoonnummer.

Het gaat om het nummer 00311234, verbruikslengte 4 seconden, kosten € 0,00

Wat is dit voor gegeven?

Mvrgr. JohanB
icon

Beste antwoord door Michael 19 mei 2015, 16:03

@JohanB,

Zojuist antwoord vanuit de organisatie gehad!

Je ziet dit nummer als je belt naar 1233 om de voicemail te beluisteren. Als iemand anders jou belt en je neemt niet op, dan wordt de andere persoon doorgeschakeld naar de voicemail: 00311234.

Michael
Bekijk reactie

7 reacties

Badge
0031 staat voor NL, daarna 1234.....kan een test zijn of een callcenter met een geheim nummer dat je gegevens in de database zet.
Of je eigen telefoonnummer draait automatisch 1234, dat is geen bestaand nummer ergo er kan geen verbinding tot stand komen.
Indien het laatste het geval is, controleren of je scherm op uit staat, voor hetzelfde geval draait ie ineens het door jou laatst gebruikte nummer en dan zit je met extra kosten. Zolang er bij kosten 00 staat, geen zorgen 😉
Reputatie 8
Badge +15
kan een test zijn of een callcenter met een geheim nummer dat je gegevens in de database zet.
Kan niet en mag niet.

Of je eigen telefoonnummer draait automatisch 1234, dat is geen bestaand nummer ergo er kan geen verbinding tot stand komen.
Als er geen verbinding is dan komt het niet in het overzicht van verbruik. Er is daadwerkelijk een verbinding van 4 sec.

Staat er 00311234 of 00311234**** ?
Reputatie 1
Badge
kan een test zijn of een callcenter met een geheim nummer dat je gegevens in de database zet.
Kan niet en mag niet.

Als er geen verbinding is dan komt het niet in het overzicht van verbruik. Er is daadwerkelijk een verbinding van 4 sec.

Staat er 00311234 of 00311234**** ?

er staat alleen 00311234 verder niks.

Het komt iedere maand 1 of meerdere keren voor, erg vreemd. Maar gelukkig zonder kosten.
Reputatie 8
Badge +2
@JohanB,

Goede vraag! Ik kan hier niet met zekerheid een goed antwoord op geven. De vraag staat daarom uit binnen de organisatie. Mocht ik hier meer over weten, dan laat ik dit weten. :)

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@JohanB,

Je ziet dit nummer als je belt naar 1233 om de voicemail te beluisteren. Als iemand anders jou belt en je neemt niet op, dan wordt de andere persoon doorgeschakeld naar de voicemail: 00311234.

Michael
Reputatie 1
Badge
@JohanB,

Michael

Ok, nou bedankt Michael.
Dat zou wel kunnen, voicemail.
Wist trouwens niet eens dat ik voicemail aan had staan op mijn "vaste" nummer.

Maar dan kan het topic gesloten worden

groet

Johan
Reputatie 8
Badge +2
@JohanB,

Ik heb het ook moeten uitzoeken, altijd leuk om dingen bij te leren, zeker als ik daar een vriendelijke klant blij mee maak. :)

Michael

Reageer